Accepterad Abdi420 | Medlem ansökning [Nordicbabyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi420

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abdi

Vad är ditt discord namn? Abdi3734

Vad är ditt födelsedatum? 14 Februari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Per-Åke Sörman 47

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Gentleman, Boss

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jobbat som Svetsare i 20 år, tänker att jag och min bror Lars Sörman ska bo i mansion.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Göra så andra har det roligt när de möter mig

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du agerar på ett sätt som gör RP mer engagerande och realistiskt för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? VDM, råkade köra på ett par folk av misstag. Det var ett misstag, så jag tänker ej göra om det. Fick sladd.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, du dödar en person av ingen anledning. VDM, du kör på en person utan någon anledning. NLR, man kommer ihåg saker efter man dött.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en härlig grabb

Utveckla Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär & Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du har 24 timmar på dig, tagga mig när du är klar.

@Gregg2

Bakgrund och Framtidplaner:

*Per-Åke Sörman är en man av tradition och hårt arbete. Han har spenderat över 20 år som svetsare, där han slipat på sin skicklighet och byggt upp en stadig ekonomi. Per-Åke har alltid haft en förkärlek för livets goda och drömmer om att ta steget upp till en mer lyxig livsstil. Tillsammans med sin bror, Lars Sörman, planerar han att flytta in i en ståtlig mansion och leva ett liv där han både kan njuta av sina framgångar och samtidigt skapa nya möjligheter. Med sin yrkeskunskap kan han tänka sig att investera i byggprojekt, bilverkstäder eller kanske starta en exklusiv herrklubb där affärer och nöjen går hand i hand.

Vad kan du bidra med till serverns RP?

Jag vill skapa en rolig och engagerande RP-upplevelse för alla jag möter. Genom min karaktärs unika bakgrund och charmiga personlighet kan jag bidra till både humor, seriöst affärs-RP och sociala interaktioner. Jag ser till att RP blir intressant och oavsett om det handlar om att förhandla om en byggdeal eller bjuda in till en lyxig fest i min och Lars mansion.

@Gregg2

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka