Dubbelpost Abdi324 | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rådgivaren

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
113
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Tacki

Ditt discordnamn: Imrαn#2415

Ange ditt födelsedatum 26 Januari 2009

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag borde bli staff för att jag vill ha ett större ansvar och hjälpa till i servern vilket jag vet att jag kan lyckas med stort. Jag är jätte bra på att hjälpa folk det är därför jag väljer just att vara staff i support teamet. Jag är redo att ta ett stort ansvar och jag tänker hjälpa unive servern på ett jätte stort sätt. Det finns folk som klagar på att staffsen är oaktiva vilket jag håller med om och därför tänker jag få slut på detta klagandet och vara så aktiv så att folk inte klagar längre på staff teamet. Jag har ett stort intresse för att jobba som staff i servern. jag vill arbeta för ett bättre Unive och vara en del av Unive och tycker att jag borde få en chans för att vara med i staff teamet. Jag vill just bli staff på support för att kunna hjälpa unive teamet på ett sätt så att folket inte klagar på Unive och snackar skit om de pga staff teamet. Jag kommer att vara för aktiv så att jag kan hjälpa servern på ett jätte stort sätt och jag siktar inte för att ha perms i spelet och vara staff inom rp för att det är för många som siktar för det dära. Jag vill vara en staff i support och hjälpa discord servern mer helst. Det är ett stort mål för mig inom rp och jag tror att jag borde kunna ta ett större steg. Det finns massa upps och ner i Discord servern och jag tycker att jag borde få stop på det negativa som staff och sitta oftare i support hjälp folk. Jag har alltid varit en sån person som älskar att hjälpa personer i rl och det är en av de anledningar jag skulle helst vilja vara staff i support teamet. Jag lovar att jag inte kommer att göra er besvikna utan att bara göra så att servern bara blir bättre. Jag gör inte detta bara för att få en högre status utan att jag tycker att vissa av staffsen brukar vara oaktiva och jag som är mer aktiv tycker att jag skulle passa perfekt i den rollen.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 11:00 - 18:00 20:00 - 01:00
Tisdag: 11:00 - 18:00 20:00 - 01:00
Onsdag: 11:00 - 17.30 19:30 - 01:00
Torsdag 11:00 - 18:30 20:00 - 01:00
Fredag: 11:00 - 18:00 20:00 - 01:00
Lördag: 08:00 - 12:00 13:50 - 17:00 18:30 - 02:00
Söndag: 08:00 - 12:00 13:50 - 17:00 18:30 - 02:00

(Det här är mitt schema) som jag alltid går efter och det är mitt ansvar att göra så varje dag. Det beror också på ifall det är skoldagar och lovdagar just nu basera jag på lovdagarna men annars i skoldagar så är det samma schema fast att jag börjar bli aktiv 15:00-15:30 på vardagarna och på helgerna så är det samma.

Hur länge har du spelat på Unive? I typ 1 år eller mer (fast detta är mitt andra forums konto jag hade en annan tidigare). och har haft ett tidigare discord konto där jag glömde bort lösenordet.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit staff i min kompis server och varit staff på andra spel servrar så att jag vet hur det är jag ska göra och på vilket sätt jag kan hjälpa servern, hur exakt jag tänker göra. Jag kan ta ansvar och hjälpa servern på ett sätt som kanske några inte gör. jag tycker inte va så dryg och nekar alla bans som e bra och inte ger en till chans och jag tänker inte vara så snäll som accepterar alla. och inte ger de en läxa istället. Jag vill nu bli staff på Unive för att ta det till en ny nivå och få ett större ansvar. på de andra spelen då jag var staff så har jag varit staff tills de stängde ner hela servern och blev aldrig demotad. Jag vet exakt hur jag ska hantera servern och hjälpa till i discord servern och med i support teamet. Och därför vill ta ett större ansvar i discord servern och hjälpa till så att Unive blir allt bara bättre och vara en del av det. jag har varit servervakt också

Jag kan några commands som jag har lärt mig

/dv = du despawnar en bil

/svban (id) = servervakt bannar en person i 1 timme

/kick (id) = kickar en person som varning för deras beteende

/revive (id) = revivar någon så att personen lever igen

/togglename = steam namnet dyker upp

/toggleid = id på spelarna dyker upp

/sc (meddelandet) = skriver i staff chatten

/tpm = teleporterar dig själv till din marker som är utsatt på mappen

/clearinventory (id) = du rensar allt i personens inventory

/announce (meddelande) = skriver ut något viktigt för alla.

/giveweapon (id) = ger en person vapen

/sv (meddelande) = skriver ut i sv chatten

/addkey (namn) = ger en nyckel till personen.

/who (id) = kollar någons roller, /who = kollar dina egna roller ign

/v (fordon) = spawnar fordonet

/setjob (id) (jobb) (position) = ger jobbet till någon och ger positionen till den.

/noclip = du blir osynlig och kan flyga runt staden.

/sqlbanhistory (hexid) = kolla hur många bans en person har och dess historik.

/goto (id) = teleporterar dig själv till id:n

/clearall = Rensar chatten för alla.

/spectate (id) = där du åskådar en spelare.

/bring (id) = då du teleporterar en spelare till dig.

(giveitem (id) (föremål) = där du ger ett föremål till någon.

/sqlban (id) (längd) (anledning) = för att banna någon i en viss tid för att de bröt mot en regel.

/sqlsearch (steamnamn) = för att få deras hexid.

/sqlunban (hexid) = för att ta bort någons avstängning.

(sqlbanoffline (hexid) (längd) (anledning) = för att banna någon som inte är online i servern

/freeze (id) = för att frysa någons karaktär så att personen inte kan röra sig längre.

/unfreeze (id) = så att du gör så att karaktären kan röra sig igen.

/skin (id) = så att spelaren kan byta sina kläder och utseendet.

/ooc (meddelande) = för att skicka meddelande till ooc chatten då alla spelare kan se.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support och rp

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support och rp

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kriminell och donation eftersom donation så orkar jag inte räkna upp för uppköp eller typ vänta tills någon kommer och vilja köpa. jag är inte intresserad av detta men jag kan såklart jobba där. och Kriminell rp så vill jag inte jobba där för att det kommer att vara jobbigt.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka