Nekad abdi2004 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdi2004

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199624792610/home

Ditt Hex-ID: 11000016336aa22

Vad är din discord tagg? poyohundra87

Vem var det som bannade dig? RecLxss

Bild på banmeddelande: sunt funt.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag hög någon på tryghansa det var för han slog mig typ 3 gånger och sen hög jag han men de var självförsvar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va i tryghansa sen kom det en kille va kaxig sen va kaxig tillbaks sen börja han slå mig sen ja sa t han ja varanar dig att inte slå mig men han forstsäter sen drar jag fram min kniv sen hug ja han

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var mitt fel att jag hög han bordde tänkt lite iannan ja gjorde det men de var självförsvar men ja överdrev lite mycket att hugga han men ska tänka på de tills nästa gång innan ja gör något så det it händer nästa gång ber om ursäkt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. bara fått 1 timme bans och en gång 44 dagar ban det typ de ända

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att jag skulle tänkt tillexempel kankse slåt han tillbaks eller gå från platsen det var väldgit dumt av mig att höga han ber om uräskt för de jag gjorde bordde tänkt inann tills nästa gång föröska fly från platsen eller slå han tillbaks

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag inte ska hugga någon bättre att om han slår mig så kan ja fly från platsen eller slå han tillbaks ok deet var klite överdrivet att hugga han ber hemskt om ursäkt ska inte göra om detta det kan ja lova måste börja tänka mer innan jag gör saker..

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag uppfattar det..

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka