Accepterad abdi2 | Ban överklagan {Alex / Goggle}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

YoungBando

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198418895812/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: f44y3

Vad är din discord tagg? YoungBando#9154

Vem var det som bannade dig? Quirkz303

Hur lång tid var din ban? 19 dagar 23 timmar och 8 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för nån av dom jag hängde med sa något olämpligt till en tjej som var död

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina vänner åkte runt och vi skulle åka till ett innomhus garage för o planera en grej sen på vägen utanför inomhus garaget var det en kvinna som låg död där och då skulle vi först bära henne till sjukhuset men någon av grabbarna ja va i bilen med sa att vi skulle våldta henne på skoj och för stunden var det rolig och alla vi skratta sen efter det vid sjukhuset blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nån av oss gjorde fel och det var inte jag men jag blev bannad ändå men ja var ju ändå där på plats så jag räknas väll inblandad så jag tror inte det var en felaktig bann

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 va vdm och det var en felaktig för jag snacka me admin o de löste sig, 2 var en felaktig för dom trodde det var jag som rdma folk

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? antagligen att ja sa till den som sa så att det inte var roligt och inte skratta sen att jag tog henne direkt till sjukhuset

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp att inte va med när folk kallar andra olämliga saker och inte själv göra de, och jag vill verkligen be om ursäkt till tjejen och det kommer aldrig ske igen kan jag lova, och jag har förstått mitt misstag ber om ursäkt för det

Har du läst våra regler? Ja
 
Godkänd då jag ser att du har insett att din polare har gjort fel men också att det var en felaktig ban då det var din polare som sa det MVH Alex - goggle
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top