Accepterad abdi163 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kalleballe

Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198116618295/

Ditt Hex-ID: steam:11000010951c037

Vad är din discord tagg? Kalleballe / zutt88

Vem var det som bannade dig? kryddaa

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-01 213450.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Emote abuse.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod i vårat gänghus och producerade kokain och när jag var i ugnen så tryckte jag på X för någon hade berättat att det gick snabbare då så jag gjorde det utan att tänka på att det var något fel, , Så jag proddade på och sen tog dom in mig i ett staffsamtal och bad mig gå in i support. och då fick jag bann i 7 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag visste inte att man kunde få ban för detta, hade inte fått någon förvarning och jag har aldrig sett någon skriva i ¨nyheter¨ eller ¨viktigt¨ att inte producera knark på rätt sätt kan leda till ban. Jag skyller verkligen detta på någon av staffsen men säger bara att jag verkligen inte visste, ganska självklart i eftertanke att detta kan få konsekvenser men jag visste verkligen inte.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 2 gånger, 1 av dom var felaktiga så fick unban och den andra var där jag tog upp telefon när jag var död.
Jag har lärt av mina misstag av den förra bannen till 100% och har aldrig gjort om det misstaget igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta den där extra sekunden det tar att producera istället för att försöka få det till att gå snabbare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? absolut, kommer aldrig begå detta misstag igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det är klart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka