Accepterad Abdi15 | Medlem ansökning [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi15

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/newster10/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? Korpen#1500

Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär Abdi Korp och är född 1999 den tolfte november i Irak. Han växte upp ganska tragisk då han var född 4 år innan kriget i hans hemland började och därmed blev han borttappad under flykt. Han familj flydde till Saudiarabien år 2005 och sedan försökte komma in i Egypten. Men när de skulle hoppa på båten så vad det så mycket folk och Abdi försvann bland folkmassorna. Detta resulterade i att han och hans familj, som bestod av föräldrar och 2 systrar, hamnade på olika båtar som skulle till olika delar av Egypten. Abdis båt åkte söderut, och resten av hans familjs båt åkte norrut. Abdi var då själv i södra Egypten som 6 åring. Han överlevde genom att följa med stora folkmassor till olika städer för att överleva på minimum mat. Detta pågick under 7 år och Abdi blev 13. Abdi visste dock inte att han var 13 då han aldrig vågade prata med folk och ej visste vilket år det var. Men när han blev 13 så var han trött på detta liv, han bestämde sig för att gå ur gruppen och ta sig till en flygplats. På denna flygplats lyckades han komma in i ett plan genom att hoppa över alla grindar och sova i en buske i kanten av landningsbanan.Han vaknade sedan runt 4 på morgonen till det höga ljudet av plan som landade. Sen väntade han. Hungrig som han var satt han där och väntade på tills han hörde i högtalarna ett plan som ej skulle gå till Irak. Då Egypten var ett land som skickade väldigt många plan för att hjälpa folk i Irak, men tillbaka ville inte Abdi. Sedan hörde han en kvinnlig röst i högtalarna säga: Gate 36. plane to Sweden, Gothenburg. Abdi sprang då det snabbaste han kunde in till resväskeutrymmet på planet och gömde sig där inne. Sedan fick han sitta där inne, i 13 timmar för att planet skulle landa i Göteborg. När det landade låg Abdi och sov men vaknade när han hörde att baklucksdörren öppnades. Han visste ej vad han skulle göra så han bara sprang, folk tittade på honom, men detta var Sverige så ingen sprang efter. I Irak hade han blivit skjuten på plats. Men han sprang in på flygplatsen, in till en affär som sålde choklad och liknande, tryckte i sig en massa snickers, japp, mars, twix. När han var mätt började det komma säkerhetsvakter och Abdi som var helt matt bara lade sig på marken. Sedan vaknade han i en säng med 3 personer runt sig. En vakt, en i kommunstyrelsen och en tolk som kunde spanska. Tolken blev snabbt utbytt och de började ställa frågor. Abdi berätta hela sin livshistoria för de, det var ju självklart då de gav honom mat. Abdi blev nu satt på ett ungdomshem i Mullsjö. Där satt han tills han kunde svenska och var färdig med den utbildning han behövde för att få stanna i Sverige, vilket är nu. Så nu siktar Abdi på ett bra liv här i Sverige och hans dröm är ett jobb som inriktar sig på säkerhet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag redan tycker att det väldigt kul som icke medlem. Men skulle vilja kunna ha mer möjligheter som till exempel skaffa jobb och annat kul som man kan göra som medlem. Scenario möjligheterna blir ju så mycket större och bättre som medlem. Sen kommer jag att bidra med väldigt bra rp då jag har kört på servern väldigt länge som icke-medlem. Jag håller mig innanför reglerna då jag tycker att seriös rp är roligast.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra RP nivå, och jag kommer göra allt för att hjälpa till att bygga upp servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för din sida och att du ska ha kul fast du kanske förlorar ett scenario, Satt alla ska få en chans och även kunna låta andra vinna ett scenario satt alla uppleva en rolig RP nivå.

Hur hittade du Unive? jag har hittat servern på grund av att många av mina kompisar spelar här.

Vidare till muntlig du har 48h på dig att ta din intervju lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka