Nekad Abdi1337 | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi1337

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199096912774/

Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad är ditt discord namn? Zamme#2943

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Larsson han är 22 år gammal. När han var 4 år gammal så åkte han och hans pappa Lukas hem från förskolan men plötsligt så sladdade bilen till och de flög ner i diket men hans pappa blev allvarligt skadad men han levde inte så länge till... Så han dög när Adam var 4 år. Men sedan han pappa dog i bil krashen så har Adam alltid haft intressen av bilar så när Adam var 16 så studerade Adam på Volvo cars. Han fick vara med och desinga lite bilar när han jobbade där. Sedan blev han upphöjd till erfaren och jobbade på hans drömjobb. Han blev rik snabbt. Och kunde upfylla hans intressen att jobba med bilar och vara rik. Men plötsligt så var han redo och flytta in till Unive!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer hjälpa med rollspelet och jag vill bli medlem för att då kan man få ett whitelistat jobb och det tycker jag e kul. + att man kan göra mycket mer saker på Unive! som e roligt och bättre rp för andra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer hjälpa med rollspelet och jag vill bli medlem för att då kan man få ett whitelistat jobb och det tycker jag e kul. + att man kan göra mycket mer saker på Unive! som e roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kommer hjälpa med rollspelet och jag vill bli medlem för att då kan man få ett whitelistat jobb och det tycker jag e kul. + att man kan göra mycket mer saker på Unive! som e roligt.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom massa streamers som rekomenderade servern och många kompisar som också rekomenderade servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka