Accepterad Abdi1337 | Medlem ansökning (JHN)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi1337

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad är ditt discord namn? Zamme#0001

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär går under namnet "Adam Larsson" och jag föddes i Sverige. För närvarande är jag 23 år gammal. Under min barndom hade jag få vänner och spenderade mina raster ensam, vilket fick mig att känna mig ensam och nedstämd. Jag har en rad olika intressen, såsom att laga mat och spela gitarr. Att experimentera med nya recept och skapa melodier ger mig glädje och underhållning. En gång råkade Adam snubbla över en sten och blev förlöjligad, vilket sårade honom och drev honom att längta efter gemenskap. Denna upplevelse har format honom till en person som är äventyrslysten, humoristisk och hjälpsam. Adam strävar efter att vara en tillgång för andra, bli älskad och omtyckt av alla omkring honom. När det kommer till fordon, är hans favorit en Bmw e38. Hans framtidsdröm är att arbeta som naturfotograf och fånga den vackra skönheten i naturen på bild. Adam älskar att skapa nya vänskapsband och lära känna människor från olika bakgrunder. Han är också öppen för konstruktiv kritik och ser det som en möjlighet att växa och förbättras. Ända sedan han var barn har Adam haft ett brinnande intresse för naturvård och miljömedvetenhet. Han drömmer om att göra en positiv skillnad i världen och arbeta för att bevara vår planets rikedomar för framtida generationer. Så att alla är välkomma till Unive!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig rp så att alla som är med i scenariot har det kul och vill rpa mer på servern, Men jag kan också bidra med seriös rp i alla scenarion spelar inte roll vilken typ av scenario det är. Men jag kan också bidra med bra rp så alla kan lära sig av varandra så alla gillar att rpa på unive så att alla har det roligt!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att rpa för motpartens sida menas att man inte alltid ska försöka vinna alla scenarion man är med i. Man måste tåla att man förlorar några scenarion och vinner några scenarion. T.ex om de kriminella gör ett butiksrån så ska de inte försöka allt vad de kan utan polis ska också kunna vinna vissa scenarion.

Hur hittade du Unive? Jag Unive genom en streamer som heter Machuuz! Som ger alternativ som man kan göra på Unive! Och några kompisar rekomenderade servern.

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka