Nekad Abdi1337 | Ban överklagan [Filledixen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi1337

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199096912774/

Ditt Hex-ID: 110000143bfdb86

Vad är din discord tagg? Zamme#2943

Vem var det som bannade dig? @Filledixen

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ⚠️ Du har blivit temporärt avstängd från Unive för: Mild RDM, gå inte runt och slå random folk! ~Filledixen Den här avstängningen går ut om: 2 dagar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte för en började slå mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle köra min kompis till hans bil så var det någon som ryckte i handtaget sen så slog han mig så jag slog tillbaka och han fortsatte slå mig så då följde jag efter han sen slog jag han sen blev JAG bannad för mild rdm.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig bann för att det var han som började slå mig så slog jag tillbaka och sen blev jag bannad för att jag slog random folk när jag slog en som slog mig flera gånger fattar inte.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit perma bannad en gång för jag tog betalt med swish när mitt faktura system fungerade inte så jag visste inte att man inte fick ta betalt med swish när man fick göra det typ 10 dagar innan det hände.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte typ slagit han typ och lättit han vara.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej efter som det var en felaktig bann.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes jag förstår.

Jag anser inte riktigt att det finns grunder för dig att i detta fall slå tillbaka och misshandla personen, även om han slog dig först. Du har absolut inga vettiga anledningar att använda dig utav dina knytnävar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka