Accepterad Abdi1337 | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Abdi1337

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199096912774/

Ditt Hex-ID: 110000143bfdb86

Vad är din discord tagg? Zamme#2943

Vem var det som bannade dig? @Swifty

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? - Read the error details and take action. - If the issue persists, contact Philip320. Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: zgvcyf Anledning: rpa på dina skador! Går ut om: 0 dagar 14 timmar 44 minuter Placerad av: Swifty ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig. This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De tyckte att jag inte rpa tillräckligt mycket när någon krockade in i min bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde på motorvägen till piren så krockade någon in i mig bakifrån och så körde jag in till kanten och börja de rpa typ att jag hade ont i huvet och i h.benet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, det var en felaktig ban för att jag rpa efter att han som krockade in i mig. Och han som bara krockade in i mig körde bara ifrån efter åt. Också blev jag bannad när jag gjorde rätt och han fel som krockade in i mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång innan när jag tog betalt med swish när jag skulle laga en persons bil. För att mitt faktura system fungerade inte då. Jag kom på att man fick ta betalt med swish men det fick man inte när jag jobbade på mekonomen. Fast man fick ta med swish typ 10 dagar innan det hände.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde stannat på motorvägen istället än att köra in till kanten. Och skriva /sme Har ont i huvet och rpat mer nästa gång jag krockar eller gör nått fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag att man ska rpa lite mer än vad jag gjorde när jag krockade på motorvägen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes jag förstår.

Senast ändrad:
Tillbaka