Nekad abdi132 | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdi132

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? abdi

Vad är ditt discord namn? txh2

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2008

Berätta om din karaktär. min gubbe abdi var en 10 åring.När han va liten så dog hans brosha.hans bror var kriminell och abdi ville döda dem som gjorde det.Så när han va äldre blev han kriminell och letar efter dem som döda han så sen när han hitta dem så börja dem skjuta mot varandra och sen dog en av dem och abdi sprang hem.Sen kom polisen till hans hus och tog honom i fängelset och sen när han var där så bråka han med nån så börja dem slås och abdi blev knivhuggen i magen och dog.

Vad kan du bidra med till serverns RP? att göra så att alla slutar att rdma

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att kunna rpa bra

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? att om man är inte krim så får man inte va med i ett gäng.Man får inte vdm folk.Man får inte rdma folk.Man får inte prata i discord och säga så här om man blir skjuten kan man inte säga vart man e och sånt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? aa jag kan vara snäll och jag är inte en ljugare

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej men tack ändå👍👍👍👌👌👌👌

Nekad, utveckla samtliga frågor! Du får ansöka igen om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka