Nekad abdi1232 | Medlem ansökning (E34)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdi1232

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? elmejorrex

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi Mahatma, 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Gangster, hänsynslös och lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Jag föddes i en ond värld. Uppväxt på gatorna där den enda regeln var att överleva, lärde jag mig snabbt att världen inte gav något gratis. Ingen höll mig i handen, ingen visade mig vägen, jag fick ta för mig själv. Jag började från botten, sprang ärenden åt de äldre grabbarna, sålde lite här och där, höll mig under radarn. Men jag var aldrig gjord för att vara en springpojke. Jag såg spelet, lärde mig reglerna och visste att jag kunde spela det bättre än alla andra. Framtidsplaner: Bygga mitt imperium – Jag samlar de bästa runt mig, folk jag kan lita på. Svaghet har ingen plats här. Kontrollera marknaden – Droger, vapen, vad som än rör sig i staden – jag vill ha en del av det, helst hela.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med autentisk gangster-RP där maktspel, lojalitet och konflikter står i fokus. Med min karaktär, Abdi Mahatma kan jag bygga upp ett kriminellt nätverk

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du som spelare inte alltid fokuserar på att vinna utan istället ser till att skapa ett roligt och realistiskt scenario för alla inblandade. Sammanfattningsvis så att båda partierna kan ha kul och skapa mer realistisk rp.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Inte på den här servern

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM=Man dödar någon utan bra anledning, NRL=New life rule, man får inte komma ihåg något efter död.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top