Nekad Abdi12 | Medlem ansökning (derbi)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Abdi12

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abdallah Ahmad

Vad är ditt discord namn? Alvedonrr

Vad är ditt födelsedatum? 11 September 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter då Abdi Karl och han är 24 år gammal. Hans intresse är fotboll och köra sportbilar men också att festa mycket. Han blir arg snabbt och får aggressiva attacker då och då.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rik och engagerande berättelse till serverns RP. Med mina kreativa skrivfärdigheter kan jag skapa intressanta karaktärer, intrigar och dialoger som förbättrar spelupplevelsen för alla på servern. Dessutom kan jag hjälpa till med att utveckla RP evenemang och upplevelser som gör servern mer levande och underhållande.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario, i sammanhang som rollspel eller skapande av berättelser, innebär att en person agerar eller tar beslut som gynnar den andra sidan eller antagonisterna i berättelsen. Det kan vara ett sätt att skapa spänning, utmaningar eller intressanta vändningar i handlingen. Genom att agera på ett sätt som stöder motståndarna kan man skapa mer komplexa och nyanserade berättelser, där det inte är uppenbart att hjältarna alltid kommer att vinna eller att det finns en enkel lösning på problemen.

Hur hittade du Unive? Fivem

Tillbaka