Nekad abdi1122 | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdi1122

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abdi

Vad är ditt discord namn? Denzut

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär har en bakgrund från somalia och djibouti. När abdi var ung blev han tvingad att smuggla in droger in och ut ur somalien. Abdi hatade att leva ett sådant liv , då gjorde han valet att försöka dra sig ur gängen. Efter några få månader lyckades Abdi hitta en kille som skulle kunna ta honom till något annat land, det landet var sverige. Killen som skulle hjälpa abdi hette Elnour. Det tog några månader fast efter att gängen hade märkt att han dragit sig ur hittade de hans familj. De höll hans familj som fångar i en bur där de svälte ihjäl.Abdi behövde göra det svåra valet att antingen stanna i somalien och gå tillbaka i gängen och hantera alla konsekvenser som hade kommit hans väg, eller att fly från landet med Elnour. Till slut lyckades Abdi bestämma sig för att fly med Elnour. Det var en lång resa till sverige men de lyckades efter flera veckor. Abdi hade tankar om att vända sig om och rädda sin familj men Elnour lyckades alltid hålla honom på vägen och sa alltid till Abdi att det var bäst så här.Abdi litade på Elnour väldigt mycket eftersom att han hjälpt honom fly.När de väl kom fram till Malmö,Sverige tyckte Abdi att det var fantastiskt. 2 år efter det när abdi var 19 startade han sitt egna företag där de säljer parfymer.Namnet på parfym märket var hans mammas namn. Efter det tänkte han att han kan väl expandera företaget och bli multinationell . därför valde han att flytta till Los santos.

Vad kan du bidra med till serverns RP? 1. Skapa en inkluderande och vänlig miljö där alla känner sig välkomna och värderade.
2. Hjälpa till med att skapa och utveckla karaktärer, ge vägledning och förslag.
3. Främja fair play och förhindra alla former av trakasserier eller diskriminering.
4. Uppmuntra kreativt berättande och hjälpa spelare att utveckla engagerande och intressanta berättelser.
5. Erbjuda stöd och vägledning till nya eller oerfarna rollspelare, hjälpa dem att förstå reglerna och konventionerna.
6. Organisera och underlätta händelser eller storylines som tillför spänning och djup till servern.
7. Ge snabba och effektiva svar på alla frågor eller problem som ställs av spelare.
8. Samarbeta med andra serverpersonal och medlemmar för att upprätthålla en positiv och njutbar rollspelsupplevelse för alla.
9. Vara lyhörd och tillgänglig för att ta itu med alla konflikter eller problem som kan uppstå, medla tvister och hitta lösningar.
10. samtlig övervakning och justering av serverregler och riktlinjer för att säkerställa en rättvis och välbalanserad rollspelsmiljö.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man rollspelar med så att båda sidorna av ett scenario kan vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? FiveM browsern

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, jag har tidigare kört denna server samt flera andra

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har tidigare blivit bannad när jag var ganska högt uppsatt inom sjukvården och där jag var SV.

Nekad.
Anledning:
Läs igenom reglerna en gång till och utveckla ditt svar på frågan: ”Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?”

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka