Accepterad abdi1122 | Ban Överklagan [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdi1122

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199088677235/

Ditt Hex-ID: steam:110000143423173

Vad är din discord tagg? denzut#6723

Vem var det som bannade dig? Forsgren32

Bild på banmeddelande: Screenshot (26).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ban anledningen är sann . MEN det var någon som stulit en polis bil, personen hade vält polisbilen. Jag backade in med BAKDELEN av lastbilen in i polisbilen . sedan krashade mitt spel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kör förbi marja lisas AB. På vägen mot sjukhuset ser jag en polis bil som hade välts. Sedan väljer jag att backa in i polis bilen för att hjälpa de att vara på alla 4 hjul igen. När jag gjort det märker jag att det inte var någon polis som körde bilen , det var en icke medlem som hade stulit den.Efter allt det krashade mitt spel . Sen loggade jag in och var bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ett missförstånd från hen som bannade mig sida. Modden som bannade mig trodde säkert att det var en polis som körde polis bilen fast det inte var det.och de trodde jag inte rpa på mina skador medan mitt spel hade crashat.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har bara blivit bannad 1 gång och det var 24 timmar för "Halv OOC"

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja, ignorerat polis bilen och bara gjort det jag hade gjort normalt. eller försöka få mitt spel att inte krasha-

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte backa in i bilar även om de behöver hjälp och att rpa på ens skador.även om hen som körde polisbilen inte heller gjorde det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Jag vet att du är en bra rpare, men jag vill inte se mer sånt från din sida

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka