Nekad Abdi11 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi11

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Måns Lindblom

Vad är ditt discord namn? Katten

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi allmassri och han är kriminell. Han är född i en vanlig utländsk familj men kriminaleteten tog över hans liv. efter att det va mycket våld mot han i familjen och hans pappa slog han väldigt mycket så han kände att det fanns ingen annan utväg. Han började lite lätt med att bara sälja droger åt en annan grabb. Sen började han komma in i det mer och mer och gick med i ett gäng som kallas topp shottas. När han gick med i detta gänget började den riktigt farliga livsstilen. Han blev utskickad på uppdrag ibland och det kunde va tex att han skulle skjuta någon eller vad som. Och efter att han hade varit med i detta gänget ett tag så ville han lämna denna livstilen. Och då hade han ingen annan väg ut än att bara gömma sig i sin nya legenehet ingen visste vart han bodde. Han försökte skaffa jobb men han lyckades inte. Och ville därför in i kriminaliteten igen. han gick till ledaren av de förra gänget han va med i men han fick inte gå med igen. och efter de så va hela gänget ute efter han så han va tvungen att flytta till denna staden och gömma sig för dom och fortsätter med kriminaliteten i denna staden. och just nu har han inte tanken att sluta med kriminaleteten men man vet aldrig vad som händer. Han och kommer gå för att komma med i ett gäng eller kanske till och med starta ett eget gäng. Han är född 2004-07-25 och är 19 år gammal väldigt snäll mot sina bröder men kan också bli väldigt arg när det är nån som jiddrar mot han. Hans mål är att bli rik skaffa mycket pengar och ha en fet bil och nån tabbe för att kunna försvara sig eller göra rån eller vad som. och att bli en gäng ledare och styra över sina grabbar. men också bara komma med i ett gäng det är abdis mål i livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till bra kriminell rp med mycket bra rpande och väldigt bra och seriösa scenarion kommer va fullt seriös för har varit inne på massa andra servrar och det är mest lalligt där och här har jag förstått att det är väldigt seriöst och det är de jag är ute efter.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid kan gå för att ha rätt eller gå för att du är bäst och kommer vinna alla fighter utan du måste också brösta att folk kan va bättre i vissa scenarion. och har mer rätt i konversationen än vad man själv har.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? tex som kriminell att man får inte provocera eller söka konflikter med andra kriminella är inte okej. man ska va diskret till polisen för som kriminell är de sista man vill att hamna hos polisen. och man ska va kreativ och skapa scenarion som inte är trångsynta. Kidnappning ska endast ske som en följd av tidigare scenario. Och ifall man ska lämna ett gäng så måste man göra ett scenario in game. och ett gängkrig måste ha en historia från långt tilbaka så det finns en anledning till att de blir ett gängkrig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat på några stycken andra servrar och det har gått bra för mg där när de gäller rp men sen vissa servrar är väldigt lalliga och det gillar jag inte alls och just därför jag söker hit för här är det väldigt mycket mer seriöst och det gillar jag.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag kommer göra feta och bra scenarion och kommer göra allt för att det ska bli ett bra rpande

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka