Accepterad Abdi11 | Medlem ansökning (Tjokutten)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ivan!

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? hussein

Vad är ditt discord namn? Nah#5549

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mahmud. Mahmud föddes 2003. Sedan liten har Mahmud haft problem med sina föräldrar, vid 16 års åldern blev han utsparkad från sitt hem. Han hamnade i konflikt med sin pappa sedan blev han utsparkad. Efter det började han tigga på gatan och köpte droger för dem pengarna han fick. Sedan kom det upp 5 grabbar och frågade han varför han bodde på gatan. Han berättade hela bakrunden om hans föräldrar och vad som hade hänt. Han fick följa med grabbarna hem. Där hemma hade dem vapen, droger och så vidare. Dagen efter skulle dem ut och bad han följa med. Han ville inte bli skadad så han följde med dem. Grabbarna han hängde med rånade grabbar, Mahmud ville verkligen inte vara där men han visste att dem skulle skada honom ifall han lämnade dem. Senare den kvällen rymde han från killarna men blev upptäckt. Han blev tvingad att hänga med dem och göra kriminella handlingar. Efter det har allt rullat på och han är med gänget Shottaz.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med serverns regler, staffsens beslut. Jag kommer även bidra med en social och roligt Roleplay. Jag kommer göra en karaktär som är unik och som verkligen står ut från de andra rollspelarna. Som medlem kommer jag att räknas som en del av communityt. Därför ska jag följa reglerna och göra så att servern får ett bra rykte som den redan har. På kommer jag att bidra med hög RP nivå, göra utvecklade scenarion som är roliga för båda parterna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Utifrån regeln innebär det kortfattat att båda parter ska kunna ha en del i ett scenario. T.ex att jag utför ett bankrån och använder mig utav en bil som går i 900kmh. Liksom polisen får knappast en part i scenariot och det blir tråkigt.

Hur hittade du Unive? Brukar kolla på twitch och sen fick jag också tips av mina irl kompisar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka