Nekad Abdi11 | Medlem ansökning [Maxkillerbree]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ivan!

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abdi

Vad är ditt discord namn? Abdi#4387

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abo Rim. Han är 19 år gammal och har två bröder i stan. Abo Rim är uppväxt i GBG, Sverige men hans föräldrar är ifrån Irak. Hans intressen är basket och bilar. Hans basket karriär gick väldigt bra och han var rankad topp 3 bästa spelare i Göteborg men när han var 13 tvingades han sluta tack vare en knä skada som skulle vara 2 år. Eftersom han inte kunde spela basket så gick hans intresse över ifrån basket till bilar. När han var 15 skaffade han en BMW som epa och den älskade han mycket och spenderade mycket tid i den. Han hade en ganska dålig utbildning eftersom han inte gillade skolan så därför finns det inte så mycket jobb som han kan få tillgång till men hans drömjobb skulle vara att sälja fina bilar. Hans drömbil är en rolls royce phantom black badge. Abo Rim har kort svart hår, är mörkhyad och är ganska lång, 1,87m. Abo Rim är en kaxig och självsäker person som gillar rättvisa. Om någon skulle gå på hans nära och kära så skulle han genast vilja göra något tillbaka, så du vill inte leka eller kaxa upp dig mig Abo Rim.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till mycket rp, det innebär rolig rp och social rp jag kan även hälpa nya människor, jobba i verksamhet och företag som behöver bemanning, och jag är väldigt intressant. Väldig aktiv spelare och kan bidra till mer kvalite rp på denna server, behövs det mer jobb anställda då rpar jag mig till det och skapar det rolig inom det yrket och allmänt. Är här för att alla ska vara trygga på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för att den andra spelaren också ska känna någon slags vinst i det. Med det menar jag att de också har det roligt och känner att de har fått ut något av rpn och att man inte bara själv har roligt.

Hur hittade du Unive? För ett tag sedan sa mina vänner att Fivem fanns, Då frågade jag va man gjorde på det spelet då drog vi hem till mina vänner då visa dom mig lite va man kan göra i FiveM, då valde jag att börja spela då tipsade de mig att börja spela på "Unive Roleplay" och förklarade att den var svensk osv. då fick jag tanken på att börja spela här, då har den varit fantastik ända sen dess. Och så hittade jag Unive Roleplat.

Nekad. Plagiat på Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka