Nekad Abdi11 | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Abdi11

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198331672769/

Ditt Hex-ID: 1100001162338c1

Vad är din discord tagg? Katten#6288

Vem var det som bannade dig? server vakt och det stog att det inte va en staff och att staffens beslut kan va anorlunda

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-11-09 223028.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingen aning faktiskt 2 pers började slå mig så skulle försvara mig och slog tilbaka och då blev jag bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. 2 killar började slå mig och då skulle jag försvara mig och slog tilbaka för ville inte dö och nästan precis efter jag började slåss så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker de va en felaktig bann för dom började slå mig 2 pers mot en och så fort jag börjar slå så blir jag bannad tycker inte det är så jätte rättvist.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej har inte blivit bannad här innan detta är första gången.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? helt ärligt jag hade kunnat försöka springa men tror dom hade hunnit slå ner mig då så då tänkte jag bara att jag behövde försvara mig så slog tilbaka några fåtal gånger och blev bannad direkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte slå folk antagligen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Tillbaka