Accepterad Abdi11 | Ban Överklagan [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi11

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198331672769/

Ditt Hex-ID: 1100001162338c1

Vad är din discord tagg? Ayo_Elai

Vem var det som bannade dig? Alexandar

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-11-29 151605.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag drog upp vapen på piren och lootade efter skjutning och tog TH

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad ungefär 1 timme efter händelsen och jag va inte bannad när jag lämnade servern sen lite senare gick jag in i dc och såg att kriminell dc va borta och att Alexandar hade taggat mig i chatt. Sen skulle jag kolla om jag hade rollerna kvar i dc och då märkte jag att jag va bannad. Så va inte inne på servern när jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va inte en felaktig bann det va fel av mig och jag som gjorde fel och har förstått mitt misstag och kommer tänka på detta framöver.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har haft 2 banns tidigare och den första va för att jag slogs på sjukhuset. Och den andra va för att jag glömde reagera att jag hade ont när jag krockade med en bil. Jag har tagit lärdom av dessa bannsen och slåss knappt på sjukhuset längre för det är bara onödigt. Och den andra bannen har jag med tagit lärdom av jag reagerar varje gång jag krockar eller blir slagen eller blir skjuten kan till och med reagera bara jag kör in i en stolpe.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat låta bli att ta upp vapen och att inte gå upp på piren. Sen hörde inte han mig ingame och det förstod inte jag så då trodde jag han lallade och skulle liksom försöka ignonera mig och inte svara mig för han inte ville bli rånad för det har hänt mig innan. Och då skjöt jag han och att jag sköt han va väldigt dumt gjort av mig hade bara kunnat lösa det på ett annat och bättre sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte ta upp vapen på allmäna platser och inte heller ta TH på allmäna platser och sen inte loota efter skjutning. Och kommer verkligen inte göra om det för har skit kul när jag spelar på unive en riktigt bra server.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka