Inaktuell Abdi11 | Ansökan till Staff [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ivan!

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ivan

Ditt discordnamn: ivaaaan_

Ange ditt födelsedatum 23 Juni 2023

Varför ska just du bli staff? Jag är SV nu och trivs väldigt bra som det fast jag vill komma längre i staff teamet. Jag är en väldigt mogen kille samt så gillar jag prata med folk så jag tror att donations ansvarig hade varit ett ansvar som jag hade tyckt vara kul samt så är jag social och mogen. Jag är väldigt aktiv ofta inne och gör sv arbete samtidigt som jag rpar och är en människa som tål mycket stress och tror verkligen inte servern så skulle vara missnöjd med mig som helper. Om det är en dag där vi i staff teamet har lite stressigt så kan jag kontrolera min stress och arbeta bra ändå. Varför just jag ska bli staff, är för att Jag vill hjälpa till att förbättra servern till att bli en server med bra rp och de bästa tillgängliga spelarna. Jag har spelat på Unive ett tag nu och jag tror att det är den bästa servern jag någonsin spelat på. Jag vill göra mitt bästa för att bli av med alla spelare som lallar samt dom som inte förtänar att RP på denna grymma server. Som donations ansvarig kan jag säkertställa att folk som donerar till servern kommer inte bli missnöjda med mig och jag kommer bemöta alla bra och snällt samt kommer jag vara en bra lyssnare samt en bra berättare:)

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jo, Grejen är det finns inget riktigt svar på detta då de mesta är endast ute efter att skjuta, Men ifall jag hade blivit staff hade jag gjort mitt bästa för att se till att det blir så unik och social rp som möjligt. Jag hade T.ex. Kommit med förslag hela tiden på scenarion de kan göra.Kanske prata med högre uppsatta för att belöna gängen som bidrar med roliga och unika scenarion för då kommer de andra motiveras och också börja göra liknande scenarion, Men en sak som måste förbättras är polisen har hört för många kriminella klaga på polisen och att de är anledningen de inte gör Rån scenario och för detta kommer jag självklart behöva kollegor att arbeta med och jag vet inte hur de jobbar och funkar så för tillfället kommer jag ej kunna svara på hur jag kommer arbeta med dem.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jo, Grejen är det finns inget riktigt svar på detta då de mesta är endast ute efter att skjuta, Men ifall jag hade blivit staff hade jag gjort mitt bästa för att se till att det blir så unik och social rp som möjligt

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? En professionell staff enligt mig är en som behandlar alla spelare bra. Använder sig av lämpligt språk
Se saker från alla parters perspektiv för att kunna ta ett bra beslut.
Ett bra exempel på en professionell staff är nog SBstyle, Blir jag helper och han är kvar i teamet kommer jag arbeta mycket med honom då jag anser att han är en väldigt duktig staff.
Själv tycker jag att folk jobbar knappt som ett team det är sällan jag ser staffs arbeta som ett lag vilket de ska göra.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Är inne dagligen runt 12h om dagen.

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat i runt 2 år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Det har jag, jag har bra relation med kommandons och sånt och är sv just nu. här kommer några kommandons som jag kan:/sv man skrivier i sv chatten

/giveitem id man ger någon en sak

/setjob id job man ger ngn ett jobb t,ex mekko

/ban (id) anledning dager man bannar ngn

/svban man bannar ngn i 60min

/clerachat man rensar chatten för sig själv

/clearchatforall man rensare chatten för alla

/toggleid man ser spelarens id

/goto id man teleporterar t en spelare

/specc id man speccar en spelare

/freeze id man gör så att en spelare it kan röra på sig

/unfreeze id man gör så att spelaren kan röra på sig igen

/tpm man telportear till ett waypoint i mappen

/announce man skriver ngt viktigt i chatten

/v för spawna in en bil

/bring id man gör så att spealren kmr t dig

/revive id man ressar en spelare som e död

/sc man skriver i staff chatten

/togglename man ser namn och id

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Abslout inte, är redo för att vara ansvarig för alla områden!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka