Inaktuell Abdi11 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ivan!

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ivan

Vad heter du på discord? ivaaaan_

Ange ditt födelsedatum 4 Januari 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har varit medlemskaps ansvarig innan och tycke att det var ett väldigt roligt jobb att prata med folk osv och väldigt spännande. Jag vill samt hjälpa många folk att bli introducerade till Unive Roleplay och få en fin sida hur unive är. Känns som att jag är den rätta för medlemskaps ansvarig för jag har väldigt mycket erfarenheter som medlemskaps ansvarig som gick väldigt bra för mig under den perioden. Känns. Har väldigt mycket tid på att göra staff arbete om man kallar det så som medlemskaps ansvarig.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ni just ska välja mig för att jag som sagt har väldigt mycket erfarenheter som Medlemskaps Ansavrig, Jag vet hur man beter sig och är aktiv och kommer lägga mycket tid på att ta in nya medlemmar och hjälpa folk med deras rpande även som MA. Jag själv har en väldigt hög och bra rp nivå och vet mycket om hur ett bra rpande ska se ut och. Jag kommer att läsa ansökningar och ta intervjuer dag och natt och när jag har tid, Kommer att lägga mera tid på att få in nya medlemmar nu när servern börjar växa enormt kommer jag att ta mera tid på allt sånt än mitt egna rpande för jag tycker det är väldigt roligt. Är väldigt schyst och pratsam och respekt mot alla ifall om dom visar en bra respekt emot mig såklart.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag strävar efter att bemöta alla individer med hövlighet, vänlighet och en förmåga att sätta mig in i deras situation. Jag är öppen för att lyssna på deras tankar och åsikter, och kommer att hantera dem med en känsla av värde och hänsyn. Mitt mål är att skapa en trygg och bekväm atmosfär för dem så att de inte känner sig blyga eller obekväma när de svarar på frågor. Jag inser att om de känner sig nervösa kan det påverka deras prestation och jag kommer att bemöta dem med respekt och omtanke. Jag kommer även att övervaka andra medlemsansvariga för att säkerställa att de utför sina uppgifter korrekt och inte beter sig illa mot de som kanske inte har samma nivå av kunskap. Jag kommer att garantera att de som genomgår intervjuer har tillräckligt med tid att svara på mina frågor, och jag kommer att vara medveten om att inte känna stress eftersom jag förstår att det kan påverka den intervjuades prestation.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag tycker man ska få in mer folk till servern även om den är topp 1 i sverige störst så vill jag även få in mer folk och ta in mer folk till medlems rollen och få dom att rpa mer och lära dom hur man tillexempel gör olika scenarios och de plus oftast när folk kommer i medlems intervjuv så oftast enligt min synvinkel så rpar inte dom flesta så bra innan dom blir medlem så vill lära upp massor med folk och kunna rpa seriöst och göra roliga och lång dragna scenarios och någon ny medlem kan man tipsa om jobb som kanske går lite dåligt som behöver flera nya starka anställda till sitt företag och jag som Medlemskaps Ansvarig kommer att ha mitt ansvar och få in många nya spelare de är hur jag vill påverka betydelsen hos många medlemar på unive rollplay

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? 1 man ska kunna alla regler
2 man ska va seriös inom sitt rpande och inte va lallig
3 kunna förklara hur hen ska förbättra sitt rp inom unive
4 och fråga en fråga tillexempel måste man vinna varenda scenario för att de va va roligt eller för de ska bli rp av de
5 försöka va aktiv och rpa och göra roliga rp scenario inge måste men de blir ju bättre rp då

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Enligt min uppfattning bör en medlemsansvarig (MA) ha ansvar över flera områden. De bör se till att rollspeln på servern håller en hög standard och särskilt övervaka de nyligen tillsammanskommna medlemmarna, såsom de jag personligen har introducerat. Det är även viktigt att en MA tar ansvar för hur intervjuerna genomförs och att bara välja personer som är genuint intresserade av och passar för medlemskapet. Dessa beslut bör fattas efter noggranna och engagerade intervjuer, snarare än enbart för att upprätthålla en fasad av aktivitet. En aktiv närvaro på Discord, hemsidan och i spelet är avgörande. Som en medlemsansvarig bör jag också vara vaksam för att ingen fusk förekommer under intervjuerna. Om jag upptäcker några tecken på fusk eller otillbörligt beteende kommer jag att agera omedelbart genom att neka ansökan.

Hur ser din aktivitetet ut? minst 4 timmar per dag och helgerna kommer jag vakna kanske 10:00-02:00. På lov är det lite längre kanske uppe till 05:00. Är ju inte så gammal längre så får ej ha telefonerna på lektionen men i nu läget e jag servervakt och kan ändå kolla på telefonerna på rasten lite på lektionerna så kommer samt vara online på var dagar också 07:00 22:00 på var dagar samt efter 22:00 kommer jag att vara online

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej ;)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka