Nekad Abdi1 | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi1

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199117562197/

Ditt Hex-ID: 110000144faf155

Vad är din discord tagg? Striker147#5656

Vem var det som bannade dig? Network19 #7166

Hur lång tid var din ban? permanet

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? combaitlogg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För mitt internet kabel gick ur och då disconnecta jag hela serven och det hände när jag dog så jag blev bannad för cobiettlogg men det var min internet kabel som kopplades ut från min dator.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt i min bmw m2 sen kom två rs6 och sa gå ut från bilen nu nu nu sen kolla dom igenom mig sen släppte mig från ingenstas gick min internet ut och då lämna jag serven sen när jag ska komma in igen står det att jag har blivit bannad för evigt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att jag inte har gjort något fel för det var min internet kabel som gick och då blev jag bannad när jag kom in.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. förra gången jag blev bannad var det för lallare jag var på en boxningsmatch och så kom två killar och körde på mig och andra så jag gick dit och fråga vad dom håller på med sen så börjar dom slå på mig så jag tar ut en kniv och dödar dom vilken jag inte borde gjort jag borde kallat på en staff eller något sånt. men efter den bannen har jag lärt mig en läxa att aldrig slå tillbaka till såna som gör fel för att då får du lika mycket problem som dom som gör fel.

Jag och min vän stod vid en gata och han frågade om jag ville testa hans nya bil han köpte precis. Jag hoppade in i bilen och han tryckte på F och hoppade ur. Jag stannade bilen men precis inann den helt var stannad så går han framför bilen och jag kör på honom. En polis såg detta och gick fram och snackade med mig och jag gjorde allt han sa med sen sa polisen ''vet du vem det är'' och då sa jag ''ja det är min vän'' men samtidigt råkade jag säga att vi snackade discord. Jag ångrar detta jättemycket n och kommer aldrig göra om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget för jag gjorde inget fel utan det var min internet

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej för jag hade inte gjort något för det var min internet

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka