Nekad Abdi Zhapo | Ban överklagan [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi Zhapo

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199187383508

Ditt Hex-ID: 1100001492454d4

Vad är din discord tagg? Nettum#6969

Vem var det som bannade dig? Alexander

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? krim utan krim roll bilstölden

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dom valde att banna mig för att jag stog vid bilstöld utan att vara krim. Men jag trodde att man fick köra bilstöld utan att vara krim

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte till bildstöld med mina kompisar och dom sa att man kan tjäna bra pengar här och man behöver inte vara krim. Dom sa också att dom hade gjort det många gånger innan utan att vara krim och bli bannade. Så när jag står där hoppade jag upp på taket och pratade med mina kompisar och 2 random personer som var där. Sen från ingen stans blev jag kickad sen när jag fösökte joina igen stog det att jag hade blivit bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag tycker att det var en felaktig ban. För att mina kompisar sa att dom hade gjort många gånger innan utan att bli bannade och att dom tjänade bra pengar på det. Dom sa också att man inte behövde vara krim heller så det tyckte jag var väldigt bra får då kunde jag tjäna pengar och köpa bil och sånt.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte fått någon tidigare ban nej så jag kan inte svara på denna frågan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kollat upp med någon staff eller någon som vet i discorden om man behövde vara krim eller inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att alltid titta upp med folk som vet bättre om saker på denna server

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka