Nekad Abdi Svensson | Ban Överklagan [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi Svensson

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799643140/

Ditt Hex-ID: 11000013207e204

Vad är din discord tagg? klingann

Vem var det som bannade dig? vet ej

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: kugen p-ban.pngkugen dc-ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att staffs i första hand bannade mig för att jag i princip gjorde terrordåd under min sista period på unive och jag var en så kallad problemspelare, kan man väl säga. Allt började egentligen med att vi rpade med vårt gäng en helt vanlig dag tills Kerstin hoppade in i våran vc från ingenstans och började prata om att vi var nedstängda. Vi försökte få en förklaring av vad vi gjorde men fick aldrig riktigt något konkret svar om det. Vi i gänget började förklara vad vi hade gjort och varför vi gjort det men då så blev vi bara utslängda ur gängvcn och blev av med samtliga roller. Jag och många andra blev ganska så sura över detta beslut och kände att det kanske var så vår karriär på unive skulle sluta. Vi var alltså ett gäng som bara började åka runt med målsättningen att skapa så mycket kaos som bara möjligt (förstår att de låter helt cp vilket de också var), vi åkte helt enkelt bara runt och sköt mot alla som vi någonsin hade haft konflikter emot. Jag blev senare bannad för att jag hade ressat och loggat. Senare så blev jag även bannad från discorden. Så ja, jag förstår helt och hållet anledningen varför jag blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja som jag skrev över så åkte jag och dessa grabbarna som jag brukade spela med runt och sköt massor olika gäng samt ressade varandra när vi dog och cloggade m.m. En mer detaljerad beskrivning är att vi precis hade stormat ett gänghus (west family) det var en rätt så välplanerad stormning förutom en ynka detalj. West family som vi stormade valde att låsa dörrarna så fort vi hade tagit oss in, för den som kan deras hus så går det inte att ta sig ut på annat sätt än framdörren. Eftersom att framdörren var låst så gjorde vi ett ganska förhastat beslut och lootade en person på en nyckel till deras hus för att göra våran “getaway” smidigare. Kerstin tog då west family i support och hoppade senare till våran gängvc för att berätta att vårat gäng var nedstängt ( 😢 ). Vi försökte då berätta vad vi gjorde och varför vi gjorde samt försökte fråga efter fler krimansvariga att prata med men det var som att prata med en stenvägg. När vi började ställa frågor så började helt enkelt Kerstin dra ut oss en efter en och drog alla våra roller. Vi alla blev rätt så frustrerade och började säga “ey vi loggar ut från unive nu” och det blev värsta grejen igenom hela gänget. Alla försökte liksom bli bannade. Allt som allt så gjorde vi i gänget varsitt terrordåd kan man nästan säga, vi åkte liksom runt och sköt tills vi blev bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej asså bannen är som sagt helt rätt. Har ingenting att säga emot om det. Däremot så tycker jag att jag förtjänar en ny chans eftersom att det var ett bra himla tag sedan jag blev bannad. Kan säga att jag nästan har blivit en ny person efter att jag har fått ett sånt avbrott från unive. Har dels växt upp och mognat upp och faktiskt insett att det jag har gjort mot unive inte är något bra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tror typ jag har blivit bannad 12-13 gånger under de tre åren som jag spelade på unive innan denna stora bannen. Kan inte riktigt säga till punkt och pricka vad alla dessa banns var men de flesta är nog typ powergaming och sånt från när jag var ny till rpn. (Har även aldrig haft en bann över 4 dagar innan denna).

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo jag hade kunnat göra en hel del saker annorlunda, jag kunde t.ex bara försökt att bete mig och kontrollera min ledsamhet och ilska över gänget som vi hade. Jag kunde även ha försökt undvika den onda cirkeln av vänner som jag hade. Men de största är väl att jag borde ha lyssnat på Kerstin direkt och bara lyssnat på beslutet som togs istället för att försöka käfta emot och försöka få beslutet ändrat. Jag borde helt enkelt bara haft mer kontroll över mig själv och faktiskt inse att de handlingarna som jag utförde var LÅNGT ifrån okej att göra oavsätt vad eller vem som blir utsatt av de. Jag kunde även ha försökt att hitta en väg till nya vänner som skiter i att försöka vara en av de där "coola problemspelarna".

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka