Accepterad Abdi Strand | Medlem ansökning [ZeetoX}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi Strand

Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198304706276/

Vad är ditt namn i verkligheten? isac

Vad är ditt discord namn? isac_vcg#2622

Vad är ditt födelsedatum? 30 April 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär är en väldigt rolig gubbe som gillar att skämta och gillar att jobba väldigt mycket. han gillar även att träffa andra gubbar och hjälpa dom på bästa sätt. han gillar att köra runder och leva livet. Men han kör väldigt lagligt. Han hatar när folk är dryga och är kaxiga mot honom. han gillar bilar. han kommer från damark och är mörkhöjad han kan svenska väldigt bra. han gillar märkeskläder och leva lyxigt liv. han vill ha feta pengar och en riktigt fet bil. hans dröm är att bli mångmiljonär och kunna leva lyx livet så bra. han skiter i om vart man kommer ifrån han vill gärna skaffa många kontakter inom olika yrken för ifall han blir av med sitt jobb, så får han det lättare att söka nytt. han kan va kaxig och riktigt förbannad om någon har gjort han på dåligt humör men oftast är han trevlig. han gillar för det mesta dyra bilar men också motorcyklar. han åker runt just nu med en svart karuma och en grå epa som han fixade ganska fort. men han kan inte vänta länge tills han köper en v70 en av hans drömbilar. det finns många bilar han vill ha, men man kan inte få allt man vill ha i livet och det är det han lär sig nu i en ny stad nya mäniskor och nya bilar som han inte har sätt förut min gubbe e född 99a

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag älskar RP, men har aldrig hittat den rätta severn då 90% av alla e lall eller med dåliga staffs som inte bryr sig och spelare som hotar och kränker en. vill spela på en server som är rolig och bra med trevligt folk. jag kommer bidra med rolig rp. vill att alla ska trivas och ha en bra stämming medans det finns det krimminella spelare. men vill bidra med trevilig stämming

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För vill hitta en server som passa mig och mina vänner. jag har en del efarenhet på rp sidan, men det finns inte många bra servrar längre och vill hitta en som är bra med trevliga staffs och trevligt folk som inte bli sura och hotar en ooc

Hur hittade du Unive? Jag letade runder bland svenska servrar så såg jag denna

Vad har du för mål med ditt rollspel? att alla ska ha en bra och rolig tid på denna server med trevlig stämming. jag vill inte ha en massa som kränker folk och mobbar för hatar sån skit. vill att alla ska kunna ha kul på servern

Vad har du som mål att uppnå på Unive? rolig rp senario. träffa vänner och ha det allmänt trevligt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka