Accepterad Abdi Strand | Medlem ansökning [!Sp0ky_ & HiPyxsol11]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi Strand

Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isac

Vad är ditt discord namn? isac_vcg

Vad är ditt födelsedatum? 30 April 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär är en väldigt rolig gubbe som gillar att skämta och gillar att jobba väldigt mycket. han gillar även att träffa andra gubbar och hjälpa dom på bästa sätt. han gillar att köra runder och leva livet. Men han kör väldigt lagligt. Han hatar när folk är dryga och är kaxiga mot honom. han gillar bilar. han kommer från damark och är mörkhöjad han kan svenska väldigt bra. han gillar märkeskläder och leva lyxigt liv. han vill ha feta pengar och en riktigt fet bil. hans dröm är att bli mångmiljonär och kunna leva lyx livet så bra. han skiter i om vart man kommer ifrån han vill gärna skaffa många kontakter inom olika yrken för ifall han blir av med sitt jobb, så får han det lättare att söka nytt. han kan va kaxig och riktigt förbannad om någon har gjort han på dåligt humör men oftast är han trevlig. han gillar för det mesta dyra bilar men också motorcyklar. han åker runt just nu med en svart karuma och en grå epa som han fixade ganska fort. men han kan inte vänta länge tills han köper en v70 en av hans drömbilar. det finns många bilar han vill ha, men man kan inte få allt man vill ha i livet och det är det han lär sig nu i en ny stad nya mäniskor och nya bilar som han inte har sätt förut min gubbe e född 99a

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra meed Social RP och jag kan hjälpa alla de nya att rpa och jag kommer va trevlig mot alla som är trevliga mot mig. Jag kommer även ta hänsyn till alla och jag kommer bidra med den bästa rpn jag har och även utveckla rpn genom tiden som går. Jag kommer också bjuda in folk som jag känner och som jag vet kommer bidra med bra rp nivå för jag vill inte ha en massa lall utan att det ska vara seriöst rollspel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte ska vinna varje scenario för det blir inte kul utan man ska också ge andra en chans till exempel om du blir jagad av ett kriminellt nätverk eller polisen så åk inte direkt utan ge de en chans så blir det också mycket roligare.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag! Metagaming är när man tar information utanför spelet in till spelet. Powergaming 1 är att man inte ska använda sig ut av omänskliga krafter. Powergaming 2 är att man inte bara ska spela för pengar och makt. Sunt förnuft vilket jag tycker är grundregeln är att man ska tänk ett steg före man gör något till exempel hade jag verkligen gjort detta i verkligheten. Sen kan jag alla andra Fear rp, fail rp, vdm, rdm,nlr, combat logging sen kan jag ett par andra.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på en del andra servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Det var längesen jag spelade RP, men ser fram emot att börja igen

Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka