Nekad abdi snögren | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

abdi snögren

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? tim

Vad är ditt discord namn? Pink_Lama#6571

Vad är ditt födelsedatum? 16 Augusti 2023

Berätta om din karaktär. Abdi är 23 år gammal och kom precis från sitt hemland i afgahnistan där han hadde en svår uppväst med sinna 2 yngre broshor, Han är rolig och är fasinerad av vapen och bilar, han har ingen pappa som han förlorade i ett krig villket han fortfarande är ledsen över, Abdi kommer bli kriminäl med sinna vänner när han får medborgarskap och leva livet han alltid drömt om.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en seriös och rolig rp och tillbring så mycket eregi som möljigt till att göra en så bra som mölig rp, Jag kommer följa alla rp regler och göra mitt bästa för att hålla en så hög som möjlig rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tex om man skulle hamna i slagsmål så måste man kunna förlora och inte alltid vinna för att göra det mer realistiskt och för att göra det kul för båda. Dvs att försöka göra det så kul som möjligt för alla och inte bara för enskälv.

Hur hittade du Unive? En kompis sa att det var en rolig server och att jag borde joina

Tillbaka