Nekad Abdi rosu. | Medlem ansökning [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi rosu.

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/jakten4/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? jagder the pussy killer#5210

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juli 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär går med namnet abdi. Han är i 20års åldern. Han växte upp med bara sin mamma hans pappa lämna han när han var liten. Abdi är väldigt seriös men kan också vara väldigt rolig när han är full men under visa perioder är han lite mer seriös inte sp skojig som den abdi han i äntligen är . Abdi hade en väldigt svår och tuff barndom och redan i 11-årsåldern rökte och snusade han. Abdi och hans kompisgäng brukade också ägga polisstationen när de var yngre. Hans barndom har ledit till att han har kommit in i droger och vapen men han har kommit ut ur de kriminela livet och vill sattsa på något som ger en bra framtid så han har pengar osv när han ska gå i pantion men om de blir dåligt med pengar finns de risk att han går tillbaka till de krimminela . Abdi är medveten att det är fel men han vet inget annat sätt. Men när han inte gör kriminella saker älskar han att köpa bilar och festa med polare och omgås med nära och kära han är en stor gladje spridare. han är i ursprungligen från bosnien han tycker om att hänga på piren kolla på bilar ibland kanske han köper någon.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag spela på unive innan sen gick min dator sönder och köpte inte en ny fråns nu typ och nu har jag börjat spela på unive igen och diggar den verkligen skön rp sköna möniskor bra ägare och mods som är rätt vissa Jag försöker alltid förbättra mitt rp och jag kommer satsa ännu mer på seriöst rp om jag blir medlem. sen är Unive för mig är en plats där man kan va någon annan än sig själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tänker följa alla regler. Rpa seriös skapa bra och fetta senarion. Och eftersom jag kan de mesta reglerna kan jag rpa på en hög nivå. och jag ska inte lalla eller förstöra ska följa reglerna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för att vina i senarion

Hur hittade du Unive? jag letade efter en bra svensk server så va jag inne på en massor av servers men infgen av alla dom jag testa gillade jag sen tipsa en vän mig om en server han såg att många körde på twitch så att vi testa den och nu är vi helt fast i den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka