Nekad Abdi rosu | Beslut Överklagan [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi rosu

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
44
Reaction score
0
Ditt discord namn: jakten44

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/id/Jakten44/

Vad för typ av beslut gäller det? nekad efter test medlem i 27 dagar

Vem/vilka tog beslutet? LiamSwe27

Varför tror du själv att beslutet togs? för att jag missade intro rp mötet på söndagar

Hur är beslutet felaktigt? Han sa att man bara hade tre veckor på sig och det hade jag inte någonaning om så jag tycker det är väldigt svårt för mig att veta. Min tanke var att ta mötet denna söndagen för denna söndagen har jag inga andra planer.här ser man att jag inte fått någon info om att man bara har 3 veckor på sig att va med på mötet förstår att man inte kan ha oändligt med tid. Men om man ska ha en deadline så tycker jag att man får vara uppmärksam om det.här ser man att jag inte fått någon info om att man bara har 3 veckor på sig att va med på mötet förstår att man inte kan ha oändligt med tid. Men om man ska ha en deadline så tycker jag att man får vara uppmärksam om det.här ser man att jag inte fått någon info om att man bara har 3 veckor på sig att va med på mötet förstår att man inte kan ha oändligt med tid. Men om man ska ha en deadline så tycker jag att man får vara uppmärksam om det. Här på bilden under ser man att jag inte fått någon info om att man bara har 3 veckor på sig. Tycker absolut inte man ska ha hur mycket tid som helst, tycker det är väldigt smart med en deadline. Men om man ska ha det måste man vara lite mer uppmärksam endligt mig.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.discordapp.com/attachments/1427319622562087123/1427670384832020500/IMG_1790.png?ex=68efb528&is=68ee63a8&hm=08bd35375783e112fd5252670c65ade0c3085ab422194bf5fcfeb8df8a576ce7&

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Beslutet är inte felaktigt. Om du fortfarande vill bli medlem behöver du söka om på nytt. Vi kan inte ha folk som inte går på RP Intro flera veckor i rad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka