Ej Antagen Abdi rosu | Ansökan till Servervakt (bacon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi rosu

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
44
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? jakten44

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001433066a2

Ange ditt födelsedatum 30 Juli 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Slutar skolan kl 11:30 på måndagar samt fredagar. Är ungefär hemma kl 12:30 och då brukar jag oftast gå in på Unive. Tisdag.Onsdag,Torsdag slutar jag kl 15:30 är hemma vid kanske 17 då brukar jag gå in på servern. Lördag,Söndag spelar jag mycket på kvällen/natten båda dagarna.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit lite on off men första gången jag blev medlem var omkring 2021 i augusti. Sen tog jag en lång paus från spelandet men kom tillbaka i september 2025 och då blev jag medlem igen i början av september.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://discord.com/channels/@me/962054894112604222/1437856707094122627

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Server vaktens jobb är att underlätta Staffs jobb T.ex om det är någon som kör runt och lallar och typ slås med alla utan anledning på t.ex Trygg-Hansa så kan man kicka personen hen/sv banna. Som server vakt kan man även hjälpa Staffs med att det ej ska stå bilar överallt så man kan dva bilar som Staff.

Varför vill du bli servervakt på servern? Mitt största mål är att försöka hjälpa Staffs så mycket jag kan efter som jag kan lägga mycket tid på servern så hade det varit kul att kunna bidra med lite hjälp och underlätta för Staffs. Man stöter ofta på regelbrott som t.ex lall då hade det varit skönt om man kunde kicka personen för att visa att hen gör fel och att hen begår ett regelbrott, och ifall folk bara kan gå runt och lalla utan att få några konsekvenser så blir det bara mer och mer lallande och det är något som ingen rp spelare vill. Ifall jag blir server vakt så hade jag varit väldigt aktiv och gjort allt för att underlätta för Staffs.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption som server vakt är när man bryter reglerna inom server vakts rollen, Som t.ex du ser att din vän lallar men du väljer att ej göra något åt det och så fortsätter han lalla. Abuse är t.ex att man ska åka och lämna ett gäng du vet att dem kommer be dig ta ut din bil där du har dina vapen, så då dvar du bilen så att den ej kan nås fråns restart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka