Nekad Abdi Rasak | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi Rasak

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Khyber

Vad är ditt discord namn? Kalle327

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Khyber Kalam och är 25 år gammal. Mitt syfte med spelet är att få en god tid med vänner och lära känna folk på spelet.
Känslor: Layed back som person, ute efter spännande uppdrag.
Intressen: Bilar ( jobbar som mekaniker)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad kräver ni? Är ny på spelet och aldrig tidigare kört RP ( Endast kört GTA SAMP då det var rp. Fick vara polis där och fånga brottslingar)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att försöka ha roligt istället för och göra det omständigt för andra? om jag förstod frågan rätt?

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Respektera sina medspelare , inte trycka ner eller mobba. Inte använda platformen för något olagligt som bryter svensk lag och regel.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? har spelat gta san andreas ( SAMP RP) för många år sedan )

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag verkligen ser fram emot att få vara med och ta del av en rolig server, vill vara en del utav det roliga så att andra kan ha kul och jag med!

Nekad.
Anledning:
Din karaktär får tyvärr inte heta samma som du heter IRL. Du får ändra namnet på din karaktär! :)

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka