Nekad Abdi Rasak | Medlem ansökning | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi Rasak

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hewad

Vad är ditt discord namn? Kalle99

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdul kafi, 22

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ödmjuk, hjälpsam, glad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Abdul kafi med ursprung från den dominikanska republiken kom till Sverige som 3 år gammal med sin mamma. Det lilla minnet han har från DR var när han satt i soffan på sin mammas pedikyrklinik där hon grejade med naglar. Abdul flyttade till Stockholm röda linjen med sin familj. Leo har sedan liten alltid varit intresserad av bilar och varit säker på hans framtida yrke, bilmekaniker. Abdul är en väldigt sprallig kille och skulle hans vänner eller gamla lärare beskriva honom så skulle de definitivt nämna adhd. Han är en sån person du antingen hatar eller älskar, det krävs att vara väldigt hårdhudad som vän till Abdul då han alltid säger vad han tycker och tänker och skämtar mycket. Nu flyttar Abdul till staden unive då han vill följa sina drömmar, han vill bli en mekaniker men huvudmålet i livet har alltid varit ekonomin och kärlek. Han flyttade då han inte såg en framtid i Stockholm efter han förlorat jobbet och hyreskontraktet, nu satsar han all in och på att få en nystart i en ny stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög RP och en aktiv spelare. Från tidigare meriter har jag varit admin på en brittisk RP server vid namnet OsirisRP 2019-2020. Det är inget nytt för mig och förstår innebäret av att följa alla regler och att vara en god medlem. Från tidigare erfarenhet har jag varit polis samt chef som läkare, har dessutom jobbat inom verkstad bil/transport.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att motivet och slutmålet med ett scenario ska vara ett bra slut och inte en vinst i pengar eller annat på servern. Det vill säga att rp nivån och ett kvalitativt scenario ska prioriteras före egen vinning.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit flera gånger mot reglerna tidigare, det har lärt mig bara mer om hur man kan roleplaya på ett professionellt sätt. Det har oftast varit från att jag inte har tagit in information till 100% som har lett till att jag har gjort misstag.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? New life rule - Betyder att du glömt det senaste scenariot om du dött. En regel som kan brytas ofta om människor har samlat ilska på en specifik individ och fortsätter på samma roleplay gång på gång. Metagaming - Att använda information och kunskap utanför spelets gränser och använda det i spelet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag verkligen ser fram emot att få vara med och ta del av en rolig server, vill vara en del utav det roliga så att andra kan ha kul och jag med!

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka