Accepterad abdi rahim | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

berz1n13

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198279802333/

Ditt Hex-ID: 1100001130bbddd

Vad är din discord tagg? Berzin1345

Vem var det som bannade dig? nat_

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-02-26 131559.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag tydligen rpa inte på skador jag skrek ju fan ahhhhh ååå min huve osen sa ååå jag blöder jag ska vara helt ärlig jag har en liten trasig mic den är 2 år gammal och när jag skriker för högt så hörs man inte men jag är full ärlig jag skrek asså mammas liv jag rpa på mina skador

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi hade nyss kört runt gänghuset där vi tänkte åka till vallmo plocket så va det en motorcykel mitt i vägen och då flög vi över 50 döda kroppar och jag skrek ju fan ahhhhh ååå min huve osen sa ååå jag blöder men tydligen så hörde han inte eller så blev min mic trasig för efter jag skriker så högt det cuttar av typ.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte och tycker vi kan börja med vrf jag tycker det.Nat hade hört att jag rpade inte på skador för hon hörde inte mig men efter jag såg videon ingen rpa alla hade bara gjort /me yr men jag lyssna lite och man kunde höra en liten pipp där jag skrek lite för min mic e fackade och man hörde lite så här a osen cut jätte lågt och ber om ursäkt har redan fixat ny mic och den är dunder.Och varför jag tycker det är felaktigt är för att när vi flög upp där i början hörde man inte oss men där hade jag sagt NEJJ FANN och sen hade jag skrikit ja blöderr AAAAAA men min mic cuta då osen märkte jag att vi va nära på att bli rånade på bilen så jag ville varna mina vänner hade gjort det irl jag lovar plus jag hade bälte så va lite mer säker på skador men det had jag tänkt va att när vi flög slåg jag min huvud i taket hårt och då sa jag AAA jag blöder men som sagt min mic cuta men nu är det bra har ny mic.Och det va därför jag tyckte att det va felaktigt och inte.och ber om ursäkt med det verkligen jag vill verkligen spela unive det är skittt kult för jag o mina vänner är i den fasen där vi kör det ofta nu och mycket och tycker de e skit roligt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. för suntförnuft för några grabbar jaga mig eller inte några 5 stycken och dom jaga mig hela vägen från hamnen där dom pita i mig flera gånger när vi va på högfart och sen körde jag in i polis stationen för jag tänkte varna polisen och kunde rymma iväg från andra hållet.Och mildsuntförnuft där nån hade riktat vapen mot mig vid en avstånd och jag hade kört iväg men jag hade gömt mig med knappen X och ja hade mörk fönster toning.Så tyckte inte det va mildfearrp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? istället varit lung och inte skrikit så högt och mycket och endå va skadade och iallafall varit kvar och gjort /me yr /me huvudvärk tills jag går ut me ber om ursäkt så mycket hände i en kort stund jag fick huvudvärk irl för alla i bilen hade bråkat då så blev jätte störd.Ja jag hade kunnat rpa på skador som jag brukar göra. Men under detta secnario tänkte jag inte på det av någon anledning. Jag hade ganska mycket att tänka på. Så jag gjorde fel under detta secnario. Så om vi skulle baka tillbaka tiden skulle jag rpart på mina skador och tagit att jag hade förlorat detta secnario.

Har du lärt dig någonting efter din ban? .JA MANNEN @nat_ WALLA TVÄR STÖRANDE MANNEN SITTER O KOLLAR PÅ STREAM THE ROCK STREAM i unive och alla mina vänner har kul köpte upp nyss ett gang ångra mig så mycket asså förlåt verkligen måste skräpa min rpande
. Ja jag har lärt mig att alltid rpar på skador även om jag skulle förlora sencariot eftersom det inte är roligt att bli bannad. Då är det mer värt att torska ett sencario än att bli bannad. Så nu kommer jag rpa på alla skador t.ex om jag krockar med min bil. Så det är en bra lärdom skulle jag säga efter denna ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det har jag.Och igen förlåt nat ska lösa detta problemet👍

nat jag har endå bara 15 timmar kvar tills unban och lovar dig jag har lärt mig kan jag få unbann snällaa assså snälla kommer inte göra om igen lovarrr

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka