Nekad abdi rahim | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

berz1n13

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198279802333/

Ditt Hex-ID: 1100001130bbddd

Vad är din discord tagg? Berzin1345

Vem var det som bannade dig? _nat

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-02-23 224647.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag tydligen rpa inte på skador jag skrek ju fan ahhhhh ååå min huve osen sa ååå jag blöder jag ska vara helt ärlig jag har en liten trasig mic den är 2 år gammal och när jag skriker för högt så hörs man inte men jag är full ärlig jag skrek asså mammas liv jag rpa på mina skador

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi hade nyss kört runt gänghuset där vi tänkte åka till vallmo plocket så va det en motorcykel mitt i vägen och då flög vi över 50 döda kroppar och jag skrek ju fan ahhhhh ååå min huve osen sa ååå jag blöder men tydligen så hörde han inte eller så blev min mic trasig för efter jag skriker så högt det cuttar av typ.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det bara att min mic va lite fel kan försöka hitta felet på den eller köpa ny har fått min månadspeng och har redan planerat o köpa ny och tänker att jag borde köpa en ny. men ska inte försöka skrika så högt så min mic cuttar inte denna tiden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. suntförnuft körde 4 på en motorcykel när jag hade blivit kidnappade mig och min vän. och mild fear rp när jag kom och bråkade med en kille osen han hade riktat på mig när jag va inne i en bil.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? köpa ny mic 👍👍 och försöka prata lungnare istället för skrika så den inte cuttar. för visa gånger kan jag skrika och den går sönder hellt i 10 sekunder fråga mina vänner asså lovar sånt händer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja behöver köpa ny mic snart och prata lungnare och jag ber om ursäkt och jag vet att jag gick ut direkt efter men har en förklarning till det en bil hade kört runt oss och trodde dom skulle råna oss och va bara redo men plus ville hjälpa upp dom andra som va döda och jag va inte den enda som inte kom ut svimmande eller död eller crounch o säger ajjjjj.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det har jag.Och igen förlåt nat ska lösa detta problemet👍

plus @Nat_ jag glömde lägga till att jag borde iallafall haft lagt /me yr o sånt men jag tänkte att det va nog att skrika och säga AJJJJ JAG BLÖDERRR.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka