Inaktuell abdi rahim | Ban Överklagan [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

berz1n13

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198279802333/

Ditt Hex-ID: 1100001130bbddd

Vad är din discord tagg? Berzin1345

Vem var det som bannade dig? mattson1

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-02-28 160151.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom banna inte mig direkt men tog bort mina roller som sagt jag spelar inte så mycket jag spelar tills 21:00 osen slutar jag så dom hade skrivit till mig när jag va o dusha och sen efter la jag mig och det va då när jag sov fick jag en samtal av mina vänner att dom säger alla mina roller är borta i och jag fatta inte för jag va halvvaken osen dom berättar att jag är inte med i krim dc men jag va o sov så jag lovar jag undvek inte support asså vet inte vad mer jag ska säga kan hoppa support nu asså

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag sov och dushade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja jag tycker det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. för suntförnuft för några grabbar jaga mig eller inte några 5 stycken och dom jaga mig hela vägen från hamnen där dom pita i mig flera gånger när vi va på högfart och sen körde jag in i polis stationen för jag tänkte varna polisen och kunde rymma iväg från andra hållet.Och mildsuntförnuft där nån hade riktat vapen mot mig vid en avstånd och jag hade kört iväg men jag hade gömt mig med knappen X och ja hade mörk fönster toning.Så tyckte inte det va mildfearrp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte asså jag brukar sova 21:00 bara asså

saken e jag tänker endå ifall ni staffs ser att klockan är sent endå och alla är inte vaken hur länge som helst tänk endå lite vettigt han hära kan vara o sova och ni kan fråga @zem för han hade bannat mig för samma anledning av det men jag visade bevis att jag behövde gå och faktist väldigt roligt ringde min mamma så han hörde för min mamma tvingade mig o stänga av för det va stor prov dagen efter

Har du lärt dig någonting efter din ban? vet inte faktist

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka