Nekad abdi rahim | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

berz1n13

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198279802333/

Ditt Hex-ID: 1100001130bbddd

Vad är din discord tagg? Berzin1345

Vem var det som bannade dig? Makavelli

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-02-10 225634.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag hade nyss pratat med en kille som va väldigt trevlig vid marja lisas efter det jag skulle åka igenom grovestreet och jag sitter i en privat taxi bil så jag kör endå lite över 80 för bilen jag körde va väldigt snabbt och va svårt o köra 80 så jag körde max 120 så kommer dem hära jätte snabbt bakom mig och fråga vem är du jag sa privat taxi då säger dom hoppa ut och ta upp dina händer.Så direkt jag körde iväg jag kör nu 250 och dom kör lite mindre än mig jag fintar dom mer än 3 gånger osen pittar dom mig när jag kör jag krocka till sidan av railing på motorvägen och nästan flippar men jag kontrollera det fint och sen va det där makavelli kom och specca och då va jag skit rädd för jag ville inte bli av med att jag hade på mig har blivit rånade 5 gånger för mycket så jag behövde varna polisen att nån jaga mig för asså irl ifall 5 pers hade jagat mig 100 procent hade åkt till polisen walla irl man tror jag vill bli rånade och bli riktade 5 vapen mot och och sen kankse sjukter dom mig man vet aldrig.Så jag åkte till polisen för att varna dom och jag visste inte att man inte fick vara där för när jag kör iväg jag täntke jag hade väl åkt till polis stationen när några jagar mig irl och då leta jag efter polis stationen.Jag ber verkligen om ursäkt att man inte få åka in där visste verkligen inte för det finns inte på krim reglerna och då tänkte jag det är okej för jag har lärt mig krim reglerna och verkligen förlåt för jag gjorde det visste inte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid marja lisas hade haft en rolig snack med en kille så åker igenom grovestreet och så frågar dom vem jag är men en detailj jag glömde va sen när jag sa jag va privat taxi dom kalla mig busunge och lallare osen hoppa ut i bilen och ta upp dina händer för dom visste inte ens vem jag va powergaming direkt på mig.Och walla förlåt jag visste inte att man inte fick åka in i polis stationen det va verkligen ingwt jag visste och lovar er kommer aldrig hända förlåt verkligen visste inte och kommer inte ta om det men istället kunna försöka verkligen rymma iväg från dem eller hitta mina vänner eller gömma mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej ingen felaktigt ban men jag visste verkligen inte och ber om ursäkt för som sagt jag och mina vänner är i den fasen där vi är just nu beronde i unive och skulle vara tråkigt under hela sportlovet vill gärna kunna spela unive verkligen förlåt visste intejag vill inte bli bannade vet inte hur jag blir bannade hela tiden men denna gången ska akta mig och va försiktigt jag kan lova dig makavelli ifall inte gö karaktär wipe ifall jag blir bannade inom dessa 2 veckor är seriös och måste ändra mitt rpande beetende och ber om ursäkt verkligen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja för mild fearrp för jag körde iväg när nån rikta men han va vid en avstånd och mina fönster va helt mörka och jag duckade i bilen genom att klicka X och han rikta inte ens på där jag satt men på huvudet av bilen och sätet bredvid mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja undvika polis stationen och försöka få loss på dom eller hitta mina vänner eller gömma mig ber verkligen om ursäkt visste inte asså va lite dumb på detta scenariot och lovar har lärt mig för allt annat spel är tråkig och vet inte vad jag ska göra har bara suttit och snackat med mina vänner.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen jag har asså förlåt wla vill inte bli bannade under hela sportlovet visste inte och ska förbättra mig jag lovar er verkligen jag ber om ursäkt😁😁😢😢

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår och igen ber om ursäkt verkligen förlåt visste inte och du gör ett jätte bra jobb som ett staff med att märka sånt här men verkligen förlåt visste inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka