Nekad Abdi Mohtseb | Ban överklagan [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi Mohtseb

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198955194465/

Ditt Hex-ID: 11000013b4d6861 (Hex)

Vad är din discord tagg? HELLO meet your new daddy#8083

Vem var det som bannade dig? Anders Tegnell

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: lall ~Anders Tegnell Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dem valde att banna mig för att jag gjorde mycket fel på en Roll play server och det jag gjorde var mycket fel och det som står i reglerna bröt jag mot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Detta som sagt var för 1,6 vecka sedan så får se ifall jag kommer ihåg men som sagt jag och mina kompisar lallade runt på en roll play server det som hände var att jag åkte runt med mina kompisar och snodde bilar så sen hittade vi en polis bil som var öppen och detta skedde vid sjukhuset och när vi sitter i polis bilen så kör vi ner till torget den vägen som man kör till torget, så kör vi till torget och så då kör min kompis in i en bil på torget och kör över flertal personer och några sekunder efter så (efter vi har kört ut ifrån torget) får vi en ban där det står "Du har blivit permanent avstängd för: lall ~Anders Tegnell Vill du överklaga din avstängning?

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var ej felaktig men det känns som att jag är redo att komma tillbaka till Unive eftersom jag har lagt ner ganska mycket tid på den servern och vill jätte gärna komma tillbaka till unive roll play

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det som var min första ban var att en kille kom till mig och kallade mig saker och så sa jag saker tillbaka till honom och så sparkade han på min bil vilket som gjorde att jag blev rätt så sur så körde jag över honom vilket som var dåligt eftersom jag kunde bara köra där ifrån och den andra var snusförnuft för fortkörning i torget ungefär runt 150 knyck.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde skitit i att lalla bara krusat runt i Unive och tagit det lugnt till och med sagt till min kompisar att vi skiter i detta och bara tar det lugnt till exempel kanske dragit till guldvaskningen eller något

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte lalla och hålla på mot Staffs och spelare i servern och inte rdm/vdm för att jag själv har varit med om folk som håller på och tycker att det är jätte drygt, har gått igenom reglerna, Mvh Abdi

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv
Hej, jag hänvisar dig till att läsa reglerna en gång till och se till att du kan dom sen är du välkommen att skriva en ny

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka