Accepterad Abdi Mohtseb | Ban överklagan [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi Mohtseb

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198955194465/

Ditt Hex-ID: 11000013b4d6861 (Hex)

Vad är din discord tagg? Frank/)#8083

Vem var det som bannade dig? ~Anders Tegnell

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: lall ~Anders Tegnell Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det jag gjorde var fel av mig och jag fördärvade för andra spelare som försökte rpa och så förstör jag för dem som verkligen vill rpa på sin bästa nivå och så fördärvar jag för dem som är mycket fel av mig men jag har förstått mina handlingar och jag är redo att börja köra igen och rpa bra och om jag nu blir godkänd så har jag tänkt att göra en whitelist ansökan ifall jag blir godkänd på den hära ban överklagan och tror att jag har förstått mina handlingar på 1,1 månads ban på Unive och känner mig redo att komma tillbaka.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Detta som sagt var för 1,1 månad sedan så får se ifall jag kommer ihåg men som sagt jag och mina kompisar lallade runt vilket som är fel av oss från första början det som hände var att jag åkte runt med mina kompisar och snodde bilar så sen hittade vi en polisbil som var öppen och detta skedde vid sjukhuset och när vi sitter i polisbilen så kör vi ner till torget den vägen som man kör till torget under den dära bron som finns där brevid torget parkeringen, så kör vi till torget och så då kör min kompis in i en bil på torget och kört in i olika folk som körde i sina bilar och några sekunder efter så (efter vi har kört ut från torget) får vi en ban där det står "Du har blivit permanent avstängd för: lall ~Anders Tegnell Vill du överklaga din avstängning? men jag förstår att ni tog detta beslut men känner mig ändå redo att komma tillbaka efter 1,1 månad från att spela på Unive.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså nej jag tycket inte det för att såna lallare ska inte finnas på servern för att dem/vi ställer bara till med massa negativ energi och ställer till det för er och tar eran tid till att bara lalla och ställa till det vilket är dåligt med att vdma vilket som är jätte fel av oss som jag har förstått nu under den hära tiden jag har varit bannad och förstått mina handlingar för det jag/vi har gjort.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg faktiskt sorry det var jätte länge sedan jag spelade på denna server eftersom jag har varit bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna skita i att lalla och bara roll spela på server det är bara så dåligt av mig att hålla på sådär och köra runt och lalla jag har förstått det jag har gjort och förstått att det leder till konsekvenser som ban men om vi hade backat tillbaka tiden då hade jag tänkt efter innan jag skulle göra det som vi gjorde och jag känner att det va mycket fel av mig/oss att hålla på på det dära sättet att vi bara lallade och höll på sådär.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att man inte ska hålla på och vara dryg mot eran Community som och dryg mot folk som verkligen försöker att rpa på sin bästa nivå vilket vi inte gjorde som var jätte dumt av oss jag kommer att rpa på min bästa nivå om ni unbannar mig och kommer att rapportera ifall det finns några som vi lallare och jag kommer att göra Unive till en bra rp server ifall ni unbannar mig det vill säga att jag har förstått mina handlingar till detta och detta kommer inte hända igen jag lovar.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka