Nekad Abdi Mohtseb | Ban överklagan[Izzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi Mohtseb

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198955194465/

Ditt Hex-ID: 11000013b4d6861 (Hex)

Vad är din discord tagg? HELLO meet your new daddy#8083

Vem var det som bannade dig? HELLO meet your new daddy#8083

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: lall ~Anders Tegnell Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att det som jag gjorde var mycket fel och förstörde för andra så att det var därför antar jag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar körde runt kommer inte exakt ihåg för att detta skedde för typ 1,5 vecka sedan så kommer ej ihåg men något sånt så som sagt vi körde runt så tror jag att min kompis tog en polis bil och så hoppade jag in i den och så körde han runt och krockade in i folk och sen så blev vi permbannade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Svar NEJ!! det var ej en felaktig ban för att det var vi/jag som gjorde fel och då hamnar man i skiten.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. första var typ att jag körde in i en kille för att han sparkade på min bil och kallade mig för en H**unge och alla dem svordomarna och andra var för en fortkörning i stan vid torget ungefär och så denna ja dem två första och denna på 1,5 vecka tror jag att jag har tagit lärdom av och jag känner för att komma tillbaka till unive :)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde bara skitit i att hålla på (förlåt för svordomarna) kunde bara krusat runt istället kanske dragit till guldvaskningen och bara chillat a jag hade kunnat ändra på allt men ändå så sket jag i det och bara lallade :(

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA! att inte lalla inte hålla på och om man lallar så för man ban/perm ban.
jag har läst lite av reglerna t.ex att man inte få vdm,rdm o.s.v. :)

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka