Accepterad Abdi Mohtseb | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi Mohtseb

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198955194465/

Ditt Hex-ID: 11000013b4d6861 (Hex)

Vad är din discord tagg? HELLO meet your new daddy#8083

Vem var det som bannade dig? Lunify

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att jag har blivit avstängd för att jag har RDM: at är det inte Random Deathmatch? men det var därför jag har blivit avstäng från servern.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag har gjort mycket fel och det erkänner jag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så jag skulle till torget i unive i fiveM för att hämta upp en kompis. Så höll jag på att krocka med en kille som sprang ut mitt på gatan vilket gjorde mig redan där lite sur så sa jag till han att han ska inte springa ut på gatan nästa gång för att då är det kanske någon som råkar köra över honom så sa han att jag lät som en tioåring och jag tar väldigt illa upp när någon säger det men så sa jag att han skulle komma och då trodde jag att han inte skulle springa efter men så gör han det också tror jag då att han kommer slå ner mig och ta min bil så då tar jag upp mitt basebollträ och slår ner honom för att han skulle slå mot mig och så kör jag där ifrån och så när jag kommer en liten bit borta så blir jag bannad i 10 dagar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Svar nej det var ej en felaktig ban men den skulle nog kanske vara lite mindre eftersom att det var min första ban och att jag är rätt så ny till spelet ja jag har läst lite av reglerna och man får ej slå/döda andra om det inte är i självförsvar och jag insåg direkt efter att jag hade gjort fel och det inte kommer häda igen. Jag har tagit lärdom av det hära senariot.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Detta har varit min första ban men jag tror att jag redan har tagit lärdom av denna ban. Det jag har gjort är mycket fel och det förstår jag. Denna/Detta senariot kommer inte hända igen på några omständigheter.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? JA! Jag kunde bara kört därifrån så hade detta aldrig hänt och bara köra på så han också aldrig sagt t.ex att jag lät som en tioåring

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA! mycket att jag inte ska slå ner andra ifall dem kallar mig för något och bara köra på

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka