Nekad Abdi Mohamed | Whitelist ansökning [Öggle Flackar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi Mohamed

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198268142422/

Vad är ditt namn i verkligheten? Aaron Drube

Vad är ditt discord namn? bklubba#3957

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2000

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Abdi Mohamed och är uppväxt i Rinkeby, alltså i orten"
Jag är en bra person som lär mig saker snabbt. Jag är snäll och gillar att hjälpa folk, när jag var liten drömde jag om att bli sjukvårdare/ambulans och nu hoppas jag den drömmen kan gå i uppfyllelse.
Jag vill gärna bli det för att jag gillar att få folk att må bra och som sagt hjälpa folk, jag vill gärna bli ambulans inget mer för när jag var liten så var min pappa ambulans och jag fick åka med en gång och jag tyckte kul.
Han är tyvärr död nu men men....

Varför ska just du bli whitelistad? Varför ska just du bli whitelistad? För att jag känner att jag är bra på att RP och att jag ofta tänker på besluten jag tar i spelet om jag skulle gjort det IRL och om det passar min karaktär. Jag vill bli en större del av denna servern än bara någon random person som spelar på den. Jag känner alltså att en whitelist skulle göra så att jag själv känner att jag inte bara är någon person som spelar på eran server som sagt, utan mera.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill som jag skrev tidigare bli whitelistad eftersom att det gör att jag känner mig som mer än bara någon som spelar på eran server. Jag tycker att whitelist visare mycket om man är bra på RP eller inte, eftersom att denna server är öppen för alla så tycker jag att whitelist visar som sagt att jag är inte bara på servern för att spela utan för att RP.

Hur hittade du Unive? Jag hittade denna genom min kompis Robin Långsrom.

Vad har du för mål med ditt rollspel? tt bli en mäniska som alla känner till och att bli en ännu bättre RP spelare än vad jag redan är och att ha ett bra jobb som jag trivs med och skapar många scenario för andra RP spelare.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej såklart jag gillar denna servern.
 
Försök skriva lite mer på berätta om din karaktär som hur gammal den är och vad den har för intresse osv, annars ganska bra enligt mig!
 
Nekad, Utveckla mer på din karaktär och gör en ny ansökan.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top