Accepterad Abdi Mo | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SocialaM5

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Ditt discordnamn: SocialaM5#2887

Ange ditt födelsedatum 7 September 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att kunna bedriva rp:n bättre då man ibland ser misstag folk gör i servern, det kan vara allt från Fear Rp till Tråkig / dålig rp och mycket mera. Regelbrott händer såklart dagligen och då är det bra om det finns en Helper / Staff i närheten som kan banna eller snacka med personer som gör ett misstag. Jag är en 15 årig mogen grabb som spelar mycket på unive dagligen. Jag personligen har gjort regelbrott men det var ett tag sedan nu, och det har ledet till att jag har förbättrat mig rejält och insett hur tråkigt det är när folk gör regelbrott. Jag har varit på servern snart 1 år nu och det leder till att jag har bra erfarenheter av unive. Jag tar rp:n väldigt seriöst då jag tycker det är bra samt roligt att ha en hållbar, social rp på unive och det är det som vi alla vill sträva efter, samt strukturera upp alla på unive. Jag kommer ta support så snabbt jag kan om jag ser att någon sitter och väntar i support så jag därefter kan hjälpa den personen. Jag ser väldigt mycket fram emot Helper / Staff arbete för jag tycker det känns roligt och hjälpa folk. Jag vill se till så att alla scenarion går som det ska och inte befinnas några regelbrott i. Jag kan ta vilken kritik som helst, allt från -rep till pm:s och allt där emellan. Jag har alltid haft ett intresse av att vara helper, då man kan hjälpa folk, jag har alltid tyckt om att hjälpa folk. Jag ska försöka vara inne på servern så mycket som möjligt (i spec) och se hur rp:n fungerar, jag vill samt kunna hålla koll på andras rp och ser hur den är, om den kanske ska förbättras eller om den är bra. Om jag blir staff sp kommer jag se till att göra unive till en bra plats, det kan jag garantera

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag (14:30 - 18:30) efter träning (21:00 - 22:00)
Träning från 19:00 till 21
Tisdag (14:45 - 22:15)
Onsdag (15:30 - 19:00) efter träning (21:00 - 22:00)
Torsdag (15:30 - 22:00)
Fredag (14:30 - 01:00)
Lördag (13:00 - 02:00)
Söndag (13:00 - 22:30)

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive snart 1 år, skulle säga 11 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej men jag vet i principen hur det fungerar, samt att jag även kan många kommands

Jag har spelat Drobz lall och där behöver man kunna kommands för att kunna göra grejer på den serven

Dem kommands jag kan kommer här nedan ➘

/togglename - Du kan se vad allas (id) kan behövas i spec när man arbetar
/dv (nummer) Du tar bort alla fordon runt om numrets omkrets
/v (fordonets spawn-namn) - Du spawnar in ett fordon i servern med fordonets namn
/sc - Du skirver i chatten för staffs
/sv - Du skriver i chatten för servervakt
/m - man skickar ett meddelande privat i (ingame chatten)
/pm (id) - Du skriver ett privat meddelande till spelaren
/clearchatforall - Du rensar chatten för alla inne på servern
/announce (text) - Du skickar ut ett meddelande så alla på servern kan se
/ooc - Du skickar ut så hela servern kan se
/spec (id) - Du speccar en speciell person med det (id:et) man har skrivit in
/noclip - Du går ur din karaktär så att du kan flyga och blir osynlig för alla personer
/tpm - Du teleporterar dit du har satt din waypoint på mappen
/skin (id) - Du ger en annan person skin menyn som innebär att hen kan ändra sin karaktär
/skin - Du själv kan ändra din karaktär
/sqlban (id) (dagar) (anledning) - Du bannar någon så många dagar du skriver in
/svban (id) (anledning)- Du bannar personen i 30 minuter
/kick - Du sparkar ut personen ifrån servern (personen kan komma in direkt efter att du har sparkat hen)
/freeze (id) - Du fryser den personen du har satt in (id:et) på
/unfreeze - Du stoppar /freeze funktionen så hen kan röra sin karaktär
/giveitem (id) (namn) - Du ger dig själv eller personen du spawnar in till ett föremål
/givemoney (id) (hur mycket) (typ) Du ger pengar till den personen du skriver in och vilken typ av pengar
/speccoff - Du slutar följa efter personen du speccar
/bring (id) - Du teleporterar spelaren du har valt till dig själv
/goto (id) - Du teleporterar till spelaren du har valt (id) på
/setjob (id) (jobb) (rang) - Du sätter den du har valt eller dig själv ett jobb du har valt
/setgroup (id) (grupp) - Du ger den personen du har valt perms
/clearinventory (id) - Du rensar ditt eller någons annans inventory
/revive (id) - Du ger dig eller någon annan förmågan att leva igen
/sqlbanoffline (perm id) - Du bannar en spelare som inte är ingame, så att säga offline

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donnasnvarig isåfall :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka