Accepterad Abdi masiri | Ansökan till Servervakt [Simmekung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Degge

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? dexter

Vad heter du på discord? Degge#8604

Ange ditt födelsedatum 26 Juli 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar så går jag till skolan oftast mellan 8,30 till antingen 12,30 eller 16,00, jag tar tåget till skolan så kan ta lite tid att komma hem ibland men är oftast uppe ganska sent och spelar så jag tar igen den tiden. På helger och lov är jag inne i princip inne varje dag och flera timmar då jag inte har något annat för mig.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 och en halv månad ungefär men har varit medlem innan för typ ett år sen också.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) inga.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en severvakt har som uppgift att kolla efter regelbrott och brist på rp i sin omgivning, man ska endast leta efter regelbrott i sin omgivning och inte åka runt som en staff och agera på det sättet. man har som uppgift att kicka folk som inte följer reglerna eller bara lallar man får bedöma själv, man finns där som ett stöd till staffs som inte alltid kan ha koll på allt. det handlar även om att ta rätt beslut och inte bara kicka folk för man vill, man kan även ressa folk om dem dör pågrund av bugg eller liknande.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag märker själv när jag kör på servern att det är en del personer som lallar och bryter mot reglerna och det är jobbigt att ibland reporta då man kanske glömmer att klippa och sånt där jag vill helt enkelt förminska regelbrotten på servern. jag vill även underlätta för alla staffs då jag har märkt att det kan vara ganska stressigt att vara staff här

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. det kan vara att man tillexempel kickar folk utan anledning bara för att man vill, det kan även vara att jag ressar mig själv eller andra för att vinna i ett senario.

Senast ändrat av en moderation:
Din Servervakt ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka