Nekad abdi karim1232 | Ban överklagan [Sniffax]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Dragan Milkovic

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199126692700/

Ditt Hex-ID: 11000014586435c

Vad är din discord tagg? Dragan Milkovic#3210

Vem var det som bannade dig? Ivoox

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: powergaming ~iVoox. Återstår: 2 dagar 23 timmar 30 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det blev dsync och på deras skärm så var det inte så och jag har sett klipp på händelsen så det vart ett missförstånd då för dom jag krachar men i min skär händer det ej

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade polis jag och skulle avvika in till en kant och åker genom ett staket och stannar då på min skärm jag ej krockar och han brevid säger inget så jag antog att det var ej en krock och lagar min bil då bara bil skärmen vart sönder därmed jag fortsätter ut på lant vägen med låg hastighet härmed jag blir bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är en felaktig ban efter som att jag dsynca på min skärm däremot staffsen skärm var det ej som på min därmed jag blir bannad och härmed jag tycker att det är en felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 power gaming felaktig
2 suntförnuft felaktig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske inte kört så fort och ej avikigt i en liten sväng därmed jag skulle kört ordentligt där ifrån på lant vägen långsamt och sakta härmed detta skulle ej skett.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag att ej köra så fort samt ha koll på omgivningen runt om dig och tänka en gång till innan du avviker en liten lants väg

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka