Accepterad abdi kalle | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdi kalle

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? jontizzi

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär heter William Karlsson han är 34 år gammal just nu, när han var liten så gillade han att leka med bilar speciellt leksaks bilar varje gång han fyllde år så önskade han sig samma sak om och om igen han önskade sig bara bil grejer/objekts han älskar verkligen bilar och en dag så skulle det vara en dröm för William att kunna få ett yrke som något bil jobb speciellt som merkonomen och han har nyss flytat in i staden unive och där så önskar han att hitta ett jobb så att han inte behöver jobba på a kassa hela sitt liv, william karlsson är en väldigt trevlig grabb som gillar att hitta nya vänner och han gillar också att jobba för att när han gör något så sattsar han på de till 110%, det är därför han har en liten mera större chans att få ett jobb eftersom att han gillar att jobba, han har fortföande kvar gamla leksaker från när han var liten och dom kommer han att spara på tills han dör eftersom att han är ty kär i dom

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med en bra och en hög social rp och jag kommer att bidra också med att jag kommer försöka att skaffa ett bil intriktat yrke så jag kan hjälp staden unive med att få upp jobbet till ett bättre jobb.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda ska ha de kul och att man inte bara ska gå för vinst utan att man måste kunna ta en förlust i ett scenario och att man ska inte behöva göra ett regel brott och så får man självklart inte göra några regel brott i ett scenario och hela tiden när man rpar men att man ska kunna ta en vinst och en förlust och att man inte ska bli arg och göra något regel brott som f8 quit och det är regeln combatt logging och den är strikt förbjudet och det kommer att leda till indragna roller och en permanent avstängning från unive.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det kan jag tillexempel vdm: det är vechicel death mach och det är att man använder sitt fordon som ett vapen, rdm: random death mach och det är att man dödar någon utan gilltig anledning sen sist men inte minst har vi combatt logging och det är när man medvetet unviker ett scenario genom att lämna servern som ett exempel f8 quit.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja massor jag har rpat i 3 år nu och jag älskar att rp seriöst och med en hög och bra social rp nivå.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja att jag är en driven kille med mycket erfarenheter som kan alla regler utan till och jag vet vad jag gör och jag älskar att hitta nya vänner.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka