Accepterad abdi kalle | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdi kalle

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199563314130/

Ditt Hex-ID: steam:11000015f8c93d2

Vad är din discord tagg? jontizzi

Vem var det som bannade dig? skottarn

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-09-05 184756.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom att jag c loggade men det var en felaktig ban jag kommer att förklara vad som har hänt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo det var så här att igår kväll så var jag vid ett hus men några kompisar och sen från ingen stans när jag skulle dra ut och dra där ifrån så fick jag ett skott rakt i huvudet och så dog jag jag fattade inte att jag hade blivit skjuten och att jag trode att det var en bugg så jag valde att anmäla in en report för att kunna få mera hjälp där, jag förklarade och sen så fick staffen fram alltså skottarn att jag hade blivit skjuten och jag viste inte om de och då så skrev jag va? och sen så lämnade jag reporten och öppnade inte den igen min kompis såg mig och tog mig till sjukan jag fick hjälp av en sjukvårdare och efter de skrev jag i lokal ooc jag måste dra på träning snart jag viste integt i reportern eftersom att jag valde att släppa de och jag har ändå fått vård nu så jag behövde dra och käcka så jag gick till en buske och valde att trycka f8 quit eftersom att jag helt enkelt behövde dra och käcka efter jag hade käckat så hade jag lite tid att rp innan min träning började och då rpade jag ett litet tag sen så fick jag p bann för c logg, själv tycker jag att det var en felaktig ban eftersom att jag c loggade när de inte var ett scenario eller något sånt utan att jag behövde dra och käcka mat innan min träning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja halvt eftersom att jag kollade inte i reportern vad han hade skrivit och han trodde att jag c loggade för att undvika att bli bannad när jag egentligen bara ville gå och käcka mat innan min träning.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja en annan gång för att jag spammade i report och jag har lärt mig efter den bannen att man inte får spamma i reports utan att det räcker med 1 gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat kolla i reportern och kollat vad han skrev eller bara skriva /sme sover och rp på att min karaktär sover under den tiden jag är och käckar eller hoppa support och förklara eller en vanlig report ingame.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte ska c logga efter ett ärende men jag behövde dra och käcka men nu vet jag det till nästa gång.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka