Nekad ABDI KAFI | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rkan95

Icke Medlem
Meddelanden
181
Reaction score
97
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199744514171/

Ditt Hex-ID: steam:11000016a59787b

Vad är din discord tagg? rk_217.

Vem var det som bannade dig? Anticheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-19 163134.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte jag tror att anti cheat råkade ta fel person och råkade ta mig för jag har inget med cheats o göra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag ville sälja en bil som jag la upp i blocket sen ville någon som var vid mc speciallistaerna testa bilen för kanske köpa den när jag var på väg till han så blev jag perm bannad av anti cheat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det har varit en felaktig ban för jag har inte gjort något fel för jag skulle aldrig använda fusk/cheats jag jag gillar verkligen att spela på unive och kan inte tänka mig spela en annan server än unive vet inte hur man ska förklara och det var därför jag också köpt krim och hittat gäng och ska också nu donera 100kr till gänget för att få lagering nått sånt hete det. och jag har också nu fått ett jobb som mekonom och det kan jag säga är så jävla roligt och ser fram imot att spela som meko igen och att kunna ta en grund utb. och jag har funderat på att köpa gorilla gångstil. och jag har snackat med staff och dem sa att det har detectat att jag har bytit regplåt nummer vad menas med det liksom?

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för mild ooc, sedan bortagen medlemskap för min bror hade min dc öppen medans han spelade en annan fivm server. sedan så har jag blivit bannad av streamsnipe men jag visste inte att det var en streamer jag bråkade med. och att jag var i en fist fight med en vän utan för auto expressen och blev bannad för lall. och sen den senaste var ooc jag råkade säga du är säkert icke medlem till någon. den sista ban var vdm men jag vet inte ens vad och varför jag gjorde det. Men nu har jag lärt mig utav mina misstag och jag har börjat ta rpande till en mer seriöstnivå och jag vill bli en stor person inom unive förhoppnigsvist kan jag bli medlemskapansvarig nån dag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte riktig hur jag kan svara på denna fråga eftersom det hat sket en missförstånd och jag har inte gjort något som har med cheats o göra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? samma sak här jag vet inte vad jag kan skriva här eftersom det har blivit ett fel med anticheat.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka