abdi k | Medlem ansökning [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

abdi k

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/senseiceder/

Vad är ditt namn i verkligheten? mitt namn i verkligheten är abdi

Vad är ditt discord namn? mitt discord namn är abdiii#6969

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär växte upp med kardashian familjen, när han var liten så blev han och hans syskon mobbade av alla andra i skolan eftersom deras föräldrar var fake, föräldrarna gjorde massa olika slags insamlingar för fattiga barn i andra länder, men pengarna gick inte till barn i andra länder, föräldrarna behöll pengarna själva. Eftersom abdi som han heter blev mobbad när han var liten, så redan vid 12 års åldern började han smuggla knark. Genom att ha hamnat i den kriminella branschen så träffade han en kille som hette Ali. När dom blev omkring 15 år så började dom med större grejer som t.ex vapensmuggling och annat. En dag blev abdi påkommen av polisen när han höll på och smuggla vapen, han fick 3 års fängelse. Idag är han en 19 årig fri man och håller fortfarande på med kriminella saker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde bli whitelistad för att jag kommer bidra med en bra roleplay och vara så aktiv som jag kan på servern. Jag kommer försöka ansöka jobb så snabbt som möjligt när jag blir whitelistad så att servern blir aktiv och många tycker att roleplayen blir roligare och bättre.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Eftersom att jag har hört att den här servern är bra och seriös och alla mina polare säger att jag borde börja spela. Jag tror också att denna servern är en av dom bästa svenska serverna och den verkar väldigt seriös men ändå rolig att spela på.

Hur hittade du Unive? Jag hittade er server genom att jag och min kompis ville börja spela rp och de var några av våra polare som rekommenderade denna server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att jag vill utvecklas i rp världen och att jag vill skaffa jobb eller bli kriminella och ha så roligt som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål på unive är att att bidra med så bra rp:ande som möjligt, att försöka skaffa jobb oss merkonomen eller falk så att jag bidrar till servern och alla som spelar så att staden blir bättre och att man ska ha så kul som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är inte aktiv i någon annan server.

Tillbaka