Accepterad abdi k | Ban överklagan (Wagner)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdi k

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/senseiceder/

Ditt Hex-ID: 1100001400d86d1

Vad är din discord tagg? ceder#8538

Vem var det som bannade dig? 4anders

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Suntförnuft/ Plockar vallmo utan wl ~^4Anders. Återstår: 4 dagar 22 timmar 41 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen valde att banna mig, just för att jag var på en plats som bara kriminella fick vara på och inte jag för jag inte är det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände precis innan jag blev bannad var att de kom upp två killar till mig ena hade en svart Gucci keps och den andra hade en vit EA7 tröja. Dem frågade mig om jag vill arbete för dom så jag tackade ja, jag fick hoppa in i deras bil och åka till något konstigt ställe ute i öknen där dom fick mig att plocka lilla plantor så snabbt som jag klev ur bilen blev jag bannad. Jag har pratat lite med Admins och fick reda på att, om man inte är kriminell får man inte var på dessa platser.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var verkligen inte en felaktig ban, det var jag som hade gjort fel att inte läsa vad folk med utan whitelist för göra och inte göra. För någon minut sen så fick jag reda på vad de får göra och inte genom att jag gick in i "viktigt" och började läsa igenom detta Forum.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inte blivit bannad innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? De jag kunnat gjort annorlunda var att fortsätta jobba med mitt PostNord:s arbete och strunta i vad de andra har för jobb att erbjuda mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig efter min ban är att alltid fråga en staff eller en hög rank innan jag gör något sådant. Jag har också lärt mig nya regler ifrån de här nya Forumet och att man kan bli whitelistad som jag gärna ska söka att bli!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka